بارسلونا مشتری جدید مهاجم جنجالی سابق منچستریونایتد

بارسلونا مشتری جدید مهاجم جنجالی سابق منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی- بارسلونا‌ قهرمان فصل گذشته لالیگا، به فهرست باشگاه‌های علاقه‌مند به جذب میسون گرینوود، بازیکن قرضی منچستریونایتد در ختافه پیوست.‌

به گزارش talkSPORT، بارسلونا در حالی که این بازیکن انگلیسی به صورت قرضی در ختافه حضور دارد، نمایندگانی را برای تماشای بازی گرینوود اعزام کرده است. کاتالان ها تنها باشگاه اسپانیایی نیستند که گرین وود را زیر نظر دارند زیرا اتلتیکو مادرید نیز این مهاجم را در تیررس خود دارد. گرین وود در تابستان به صورت قرضی از منچستریونایتد به ختافه در لالیگا نقل مکان کرد و تا به اینجای فصل ۴ گل و ۳ پاس گل برای شاگردان خوزه بوردالاس به ثبت رسانده است.

بارسلونا ممکن است با خرید گرین‌وود مرتبط باشد زیرا تیم ژاوی گزینه‌های هجومی کافی ندارد و ممکن است این بازیکن را در ژانویه به تیم خود اضافه کند. ویتور روکه از اتلتیکو پارانائنسه نیز در زمستان به شهر بارسلون خواهد آمد و به روبرت لواندوفسکی، ژائو فلیکس، رافینیا، فران تورس و لمینه یامال در ترکیب خط حمله بارسلونا پیوست. همچنین تصور می شود کاتالان ها مایلند انتقال قرضی فلیکس را در پایان فصل دائمی کنند. با این حال گرین وود همچنان می تواند در اسپانیا بماند. ختافه قبلاً گفته است که مایل است او را برای همیشه بخرد، در حالی که والنسیا و رئال سوسیداد نیز این بازیکن را مورد توجه قرار داده اند. گفته می شود که ختافه در صورت خرید او از منچستریونایتد تنها باید ۸۰ درصد از قیمت توافق شده را بپردازد. باشگاه اسپانیایی همچنین اگر منچستریونایتد او را به دلیل بند فروش در قرارداد قرضی‌اش به جای دیگری بفروشد، درآمد خواهد داشت و در صورتی که شیاطین سرخ گرین‌وود را به باشگاه دیگری واگذار کنند، ختافه ۲۰ درصد از مبلغ انتقال را دریافت خواهند کرد.

۱۰۰۹