ژاوی بدترین سرمربی اسپانیایی تاریخ بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا

ژاوی بدترین سرمربی اسپانیایی تاریخ بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته ششم از دور گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، بارسلونا و آنتورپ به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی آنتورپ موفق شد با نتیجه سه بر دو بارسلونا را شکست دهد و هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، بارسا با هدایت ژاوی هرناندز در یک بازی دیگر در لیگ قهرمانان اروپا شکست خورد. ژاوی هرناندز از لحاظ آماری بدترین سرمربی اسپانیایی تاریخ بارسلونا در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا بوده است.

در واقع ژاوی شش باخت در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا با بارسلونا تجربه کرده است. او این شش باخت را در چهارده بازی تجربه کرده است. این در حالی است که لوییس انریکه به عنوان سرمربی بارسلونا، در 33 بازی در لیگ قهرمانان اروپا شش باخت را تجربه کرد.

پپ گواردیولا که دو بار بارسلونا را قهرمان رقابت های لیگ قهرمانان اروپا کرده بود، در 52 بازی با بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا، شش باخت را تجربه کرد و به این ترتیب اکنون ژاوی هرناندز بیشترین درصد باخت را در میان سرمربی های اسپانیایی بارسلونا در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا دارد و باید دید که با این اوضاع تا چه زمانی سرمربی آبی و اناری ها خواهد بود.

1470