واکنش سرمربی بایرن مونیخ به حذف منچستریونایتد از لیگ قهرمانان اروپا

واکنش سرمربی بایرن مونیخ به حذف منچستریونایتد از لیگ قهرمانان اروپا

پایگاه خبری فوتبالی - توماس توخل سرمربی بایرن مونیخ به تمجید از هری کین پرداخت و او را رقم زننده تفاوت ها خطاب کرد و همچنین معتقد است که منچستریونایتد در حد و اندازه های نامش در لیگ قهرمانان اروپا ظاهر نشد.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته از هفته ششم رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، تیم های منچستریونایتد و بایرن مونیخ به مصاف هم رفتند. یونایتد برای صعود به مرحله حذفی باید در این بازی به پیروزی می رسید، اما گل کینگزلی کومانی روی پاس زیبای هری کین، باعث شد تا رویاهای شیاطین سرخ نقش بر آب شود و آن ها با 4 امتیاز در قعر جدول گروه قرار بگیرند.

به نقل از سایت گل، توماس توخل راجع به عملکرد افتضاح منچستریونایتد گفت: "منچستریونایتد باشگاه بزرگی است. وقتی نگاهی به بازیکنانش می اندازید، انتظار دارید که آن ها برای صدرنشینی گروه و رسیدن به مرحله حذفی تلاش کنند، اما با توجه به تجربه من، می توانم بگویم که ما گروه بسیار سختی داشتیم. شاید فاصله زیادی با بقیه داشتیم، اما اکثر بازی ها را با اختلاف بسیار کم برنده شدیم."

"هری کین همیشه با شخصیتش، آرامش و کیفیتش، تفاوت ها را رقم می زند. تیم می داند که هری کین در هر لحظه می تواند کارهای بزرگی انجام دهد. او هم می تواند گل بزند و هم پاس گل بدهد."

4416