انتقاد بازیکن سابق چلسی از دو ستاره گران قیمت این تیم

انتقاد بازیکن سابق چلسی از دو ستاره گران قیمت این تیم

پایگاه خبری فوتبالی- گلن جانسون، بازیکن سابق تیم ملی انگلیس مدعی شد چلسی با خرید گران قیمت موییس کایسدو شکست خورده است.

به گزارش فوتبالی ، بازیکن ملی پوش اکوادوری پس از شروع ضعیف در چلسی همچنان به دنبال موفقیت در استمفوردبریج است. لیورپول در اواخر فصل نقل و انتقالات تابستانی تلاش کرد تا با پیشنهادی برای کایسدو  او را جذب کند، اما این هافبک تصمیم گرفت به چلسی بپیوندد. در میان کشمکش بین دو غول لیگ برتر، در نهایت باشگاه برایتون سود برد زیرا قیمت فروش را به ۱۱۵ میلیون پوند رساند. گلن جانسون، مدافع سابق چلسی، برچسب قیمت ابن بازیکن را زیر سوال برد و اظهار داشت که کایسدو نتوانسته است برای  این مبلغ موفق عمل کند.

جانسون در صحبت با دیلی میل گفت: "او بازیکن خوبی است، اما فکر نمی‌کنم که او به اندازه هیاهوی گسترده‌ای که لیورپول و چلسی بر سر می‌کردند ارزش داشته باشد. فکر می‌کنم لیورپول درست عمل کرده است. چلسی هزینه های سرسام آور بسیاری را متحمل می شود ولی بازدهی مناسبی برای این هزینه ها وجود ندارد. کایسدو بازیکن خوبی است. اما آیا او ارزش این قیمت را داشت؟ احتمالا نه. برایتون فقط یک فرصت داشت که او را بفروشد، بنابراین بدیهی است که آنها سعی کردند از این هیاهو استفاده کنند و تا آنجا که ممکن است برای او پول بدست بیاورند. البته من هنوز هم می‌توانم بگویم او خرید خوبی است، اما نه به این قیمت که پرداخت شده است."

جانسون به همان اندازه از میخائیلو مودریک ناامید است که با رقم ۸۹ میلیون پوند به چلسی پیوست. او در ۱۴ بازی لیگ برتر تنها دو گل و یک پاس گل به ثبت رسانده که نشان دهنده وضعیت ضعیف او در مقابل دروازه حریفان است.

جانسون اضافه کرد: "متأسفانه، وقتی ویژگی های یک بازیکن کامل هجومی را در نظر بگیریم باید بگویم که مودریک بسیار ناامید کننده بوده است. او با هزینه بالایی به تیم چلسی آمده بود که تقصیر مودریک هم نیست. من فکر می‌کردم که با این هزینه صورت گرفته بازی های درخشان بیشتری از او ببینیم. اما وضعیت فعلی ناامیدکننده است زیرا به نظر می‌رسد که او همه چیز را دارد ولی در واقع کارایی ندارد. ما امیدوار بودیم که او گل های زیادی بزند اما این اتفاق رخ نداد."

۱۰۰۹