پیام احساسی مک کنی برای جورجو کیه لینی پس از اعلام بازنشستگی

پیام احساسی مک کنی برای جورجو کیه لینی پس از اعلام بازنشستگی

پایگاه خبری فوتبالی- وستون مک کنی، هافبک آمریکایی یوونتوس پس از اعلام بازنشستگی این جورجو کیه‌لینی در شبکه های اجتماعی به این بازیکن ادای احترام کرد.

به گزارش فوتبالی ، وستون مک‌کنی در پستی در اینستاگرام به تمجید از  این مدافع ایتالیایی پرداخت و از او برای روز هایی که با هم در یوونتوس داشتند تشکر کرد. هافبک تیم ملی آمریکا کیه لینی را به عنوان یک الگو و رهبر در یوونتوس توصیف کرد. این دو در سال های ۲۰۲۰، ۲۰۲۱ و بخشی جزئی از سال ۲۰۲۲ با هم در یوونتوس بازی کردند

این پست همچنین به بازگشت کیه لینی به یوونتوس اشاره می کند، جایی که مک کنی گفت: " بی‌صبرانه منتظر دیدن شما در تورین هستم. چه بازیکنی و چه دوران باشکوهی افتخاری بود که با شما هم تیمی بودم و شما را کاپیتان خود خطاب کردم. شما رهبر و الگوی بزرگی بودید که به من کمک کردید در اینجا باتجربه شوم. برای شما چیزی جز بهترین ها آرزو نمی کنم و نمی توانم منتظر بمانم تا ببینم آینده چه اتفاق جذابی برای شما رقم خواهد خورد. "

در طول مدتی که در بانوی پیر این دو بازیکن با هم هم تیمی بودند، دوستی مک‌کنی و کیلینی معروف شده بود، به طوری که ایتالیایی‌ها به مک‌کنی لقب بیگ مک دادند. اکنون، با تصمیم کیه لینی برای بازنشستگی در سن ۳۹ سالگی، مک‌کنی با او خداحافظی کرده است اما مطمئناً این پایان دوستی آنها نخواهد بود. شایعات در مورد بازگشت کیه لینی به یوونتوس در نقشی جدید همچنان ادامه دارد، اما مطمئناً این ایتالیایی مدتی را استراحت خواهد کرد.

۱۰۰۹