کابوس هوادارن لیورپول به لیگ قهرمانان اروپا بازمیگردد؟

کابوس هوادارن لیورپول به لیگ قهرمانان اروپا بازمیگردد؟

پایگاه خبری فوتبالی- کابوس طرفداران لیورپول ممکن است به لیگ قهرمانان اروپا بازگردد.

به گزارش فوتبالی ، لوریس کاریوس آماده است تا برای نیوکاسل مقابل آث میلان بازی کند که این بازی اولین حضور او در لیگ قهرمانان اروپا پس از فینال عجیب ۲۰۱۸ خواهد بود. نیوکاسل به دلیل مصدومیت طولانی مدت شانه، نیک پوپ دروازه بان اول خود را در اختیار ندارد.  حضور مارتین دوبراوکا، دروازه‌بان ذخیره تیم، پس از غیبت در تمرین روز سه‌شنبه، برای بازی بعدی نیوکاسل مقابل میلان در لیگ قهرمانان اروپا نیز به عنوان یک شبهه مطرح شده است. اگر دوبراوکا برای بازی آماده نباشد، ادی هاو به سراغ کاریوس می رود تا دروازه بان او در برابر روسونری باشد. آخرین بازی کاریوس برای نیوکاسل در فینال جام اتحادیه انگلیس بود که با شکست ۲-۰ مقابل منچستریونایتد به پایان رسید.کاریوس از زمان بازی فاجعه‌بار لیورپول مقابل رئال مادرید در سال ۲۰۱۸، در رقابت‌های باشگاهی اروپا بازی نکرده است. این دروازه‌بان شبی کابوش وار در آن دیدار داشت، زیرا او در دو گل از سه گل مادرید در پیروزی ۳-۱ کهکشانی ها مقصر بود. آزمایشات متعاقباً نشان داد که کاریوس با وجود ضربه مغزی در آن دیدار بازی کرده است.

 این دروازه بان پس از آن شکست عصبانی بود و متعاقباً در شبکه های اجتماعی از هم تیمی ها و هواداران لیورپول خود عذرخواهی کرد. از ادی هاو در مورد غیبت دوبراوکا در یک کنفرانس مطبوعاتی پرسیده شد و او گفت: "دو روز بعد از یک بازی سخت دوباره بازی خواهیم کرد، بنابراین واضح است که سعی می کنیم بازیکنان را مدیریت کنیم. خواهیم دید چه کسی برای فردا در ترکیب خواهد بود است."

اگر کاریوس جایگزین دوبراوکا نشود، نیوکاسل باید یک دروازه بان جوان را روی نیمکت قرار دهد. مارک گیلسپی در ترکیب نیوکاسل برای لیگ قهرمانان اروپا حضور ندارد و احتمالا ویل براون یا نوجوانان آدام هریسون یا آیدان هریس برای این بازی به لیست تیم دعوت خواهند شد. کلاغ ها باید میلان را شکست دهند و امیدوار باشند دورتموند در بازی دیگر گروه پاری سن ژرمن را شکست دهد یا به تساوی برسد تا این تیم به مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند.

۱۰۰۹