هری کین اسطوره بایرن مونیخ می‌شود

هری کین اسطوره بایرن مونیخ می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی - ماریو باسلر ستاره سابق آلمانی بایرن مونیخ مدعی است که هری کین می تواند به راحتی تمام رکوردهای روبرت لواندوفسکی را بشکند و به اسطوره این باشگاه تبدیل شود.

به گزارش فوتبالی، در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، بایرن مونیخ موفق شد با رقم 85 میلیون یورو، هری کین را از تاتنهام به خدمت بگیرد. هری کین شروعی فوق العاده در ایالت باواریا داشت و توانست 22 گل در 19 بازی برای این تیم به ثمر برساند. 

به نقل از سایت گل، ماریو باسلر در مصاحبه ای با نشریه سان راجع به هری کین گفت: " هری کین به یکی از اسطوره های بایرن مونیخ تبدیل خواهد شد و بدون شک یکی از بهترین مهاجمانی که تاکنون در این پیراهن بازی کرده. او می تواند رکورد لواندوفسکی را بشکند. در فاز هجومی، بایرن مونیخ تیم بسیار قدرتمندی است و با حضور لروی سانه، سرژ گنبری، کینگزلی کومان و هری کین می تواند برای هر تیمی دردسر درست کند."

هری کین تاکنون توانسته رکوردهای زیادی با تیم ملی انگلیس و تاتنهام بزند و در حال حاضر بهترین گلزن تاریخ این دو تیم است. او قراردادی چهارساله با بایرن امضا کرد و در این مدت می تواند رکوردهای لواندوفسکی را بشکند و حتی از او نیز بهتر باشد.

4416