کابوس مصدومیت‌های کاپیتان چلسی همچنان ادامه دارد

کابوس مصدومیت‌های کاپیتان چلسی همچنان ادامه دارد

پایگاه خبری فوتبالی - ریس جیمز کاپیتان چلسی بعد از مصدومیت از ناحیه همسترینگ، حداقل تا 3 ماه دیگر نمی تواند برای آبی های لندن توپ بزند.

به گزارش فوتبالی، در بازی گذشته چلسی مقابل اورتون که با باخت دو بر صفر شاگردان مائوریسیو پوچتینو به پایان رسید، ریس جیمز برای اولین بار از تاریخ 25 نوامبر، موفق شد از ابتدا در ترکیب این سرمربی آرژانتینی قرار بگیرد، اما او تنها 26 دقیقه در زمین دوام آورد و از ناحیه همسترینگ به شدت مصدوم شد. این ستاره 24 ساله تحت عمل جراحی قرار گرفت و فابریتزیو رومانو خبرنگار مشهور ایتالیایی ادعا کرد که ممکن است کاپیتان چلسی تا ماه مارس نتواند برای این تیم بازی کند.

جیمز در این فصل تنها 8 بار از ابتدا برای چلسی بازی کرده و بقیه دیدارها را به خاطر  مصدومیت از دست داده است. او همچنین به خاطر مصدومیت از ناحیه لیگامنت زانو، نتوانست تیم ملی انگلیس را در دیدارهای جام جهانی 2022 همراهی کند. جیمز با مصدومیت های زیادی دست و پنجه نرم می کند و باید دید که تیم پزشکی چلسی در خصوص او چه تدبیری می اندیشد. 

جیمز از فصل 2021-22، 35 بازی را به خاطر مصدومیت همسترینگ از دست داده و به علاوه، او 28 بازی دیگر را نیز به خاطر مشکلات عضلانی، مریضی و دو مصدومیت زانو از دست داده است.

4416