خداحافظی اسطوره یوونتوس و تیم ملی ایتالیا از دنیای فوتبال

خداحافظی اسطوره یوونتوس و تیم ملی ایتالیا از دنیای فوتبال

پایگاه خبری فوتبالی - جورجیو کیلینی مدافع ایتالیایی سابق یوونتوس قرار است امروز از دنیای فوتبال برای همیشه خداحافظی کند. 

به گزارش فوتبالی، کیلینی در باشگاه لس آنجلس اف سی توپ می زند و به تازگی موفق شد فصل را به پایان برساند. کیلینی قبل از رفتن به آمریکا و لس آنجلس اف سی، دوران موفقیت آمیزی را در ایتالیا و یوونتوس تجربه کرد و در آمریکا نیز موفق شد تاثیر خوبی روی لیگ MLS بگذارد. 

حتی قبل از رفتن کیلینی به آمریکا، صحبت هایی مبنی بر خداحافظی او از دنیای فوتبال به گوش می رسید. از کیلینی به عنوان یکی از برترین مدافعان تاریخ یوونتوس نام برده می شود و انتظار می رود که او در یک پست مدیریتی به بیانکونری بازگردد. 

سایت فوتبال ایتالیا مدعی است که باشگاه لس آنجلس اف سی به کیلینی پیشنهاد داد تا یک فصل دیگر نیز بازی کند، اما اسطوره ایتالیایی با این مورد مخالفت کرد و حالا قرار است در ساعات جاری، کفش هایش را برای همیشه بیاویزد. 

یوونتوس در یک بیانیه بسیار کوتاه راجع به خداحافظی کیلینی اعلام کرد: "کیلینی یکی از بهترین بازیکنانی است که تاکنون در یوونتوس توپ زده و اگر بخواهد به تورین بازگردد، با آغوشی باز از او استقبال خواهیم کرد. او تجربه خوبی در MLS به دست آورده و در زمانی که ما را ترک کرد، هنوز می توانست در بالاترین سطح بازی کند."

4416