وقتی رونالدو برای آخرین بار به مصاف مسی در بارسلونا رفت

وقتی رونالدو برای آخرین بار به مصاف مسی در بارسلونا رفت

پایگاه خبری فوتبالی - قرار است که اینتر میامی در تور پیش فصل خود با النصر عربستان بازی کند و به این ترتیب شاهد رویارویی دوباره لیونل مسی و کریستیانو رونالدو خواهیم بود اما آخرین باری که رونالدو به مصاف لیونل مسی در بارسلونا رفت به چه زمانی بر می گردد؟

به گزارش فوتبالی ، در دور گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2020/21، یوونتوس و بارسلونا با هم در یک گروه قرار گرفته بودند. در هفته ششم از مرحله گروهی چمپیونزلیگ در آن فصل از رقابت ها، یوونتوس و بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم رفتند و در نهایت آن بازی با پیروزی سه بر صفر یوونتوس به پایان رسید. مسی و رونالدو در آن دیدار با هم روبرو شدند و کریستیانو رونالدو دو گل به بارسلونا زد. البته هر دو گل رونالدو از روی نقطه پنالتی بود. گل دیگر یوونتوس را وستون مک کنی به ثمر رساند.

رونالدو به طور کلی 20 گل به بارسلونا زده است. پس از آن بازی یووه - بارسا، دیگر رونالدو با بارسلونا روبرو نشده است و مسی هم در تابستان 2021 بارسلونا را ترک کرد و راهی پاری سن ژرمن شد و پس از دو سال حضور در پی اس جی به طور کلی فوتبال اروپا را ترک کرد و به تیم اینتر میامی رفت.

1471