قدوس: برنتفورد مثل خانواده من است/ در بازی با آرسنال اشتباه کردم

قدوس: برنتفورد مثل خانواده من است/ در بازی با آرسنال اشتباه کردم

پایگاه خبری فوتبالی- ستاره ایرانی برنتفورد گفت: چند باشگاه مرا می‌خواستند اما هیچ کدام به خوبی برنتفورد نبودند و این پیشنهاد برای من بهترین اتفاق ممکن بود.

به گزارش فوتبالی، سامان قدوس در چارچوب هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ جزیره درحالی در ترکیب برنتفورد برابر شفیلدیونایتد قرار گرفت که این بازی صدمین دیدار این بازیکن ایرانی با لباس این تیم انگلیسی بود.

رسانه این باشگاه انگلیسی به همین بهانه مصاحبه‌ای با قدوس داشت. وی در خصوص شرایط خود در این تیم اظهار داشت: من از زندگی در اینجا لذت می‌برم و همه چیز خوب است. ولی بخاطر مصدومیت‌های که داشتم نتوانستم بازی‌های بیشتری برای برنتفورد انجام دهم ولی خوشحالم که به ترکیب تیم برگشتم و برای تیم محبوبم بازی می‌کنم.

وی در مورد بازگشتش به برنتفورد گفت: زمان کوتاهی از ازدواج من گذشته بود و در سوئد بودم. از باشگاه با من تماس گرفتند و گفتند توماس فرانک تو را می‌خواهد و باید بازگردی. باورم نمی‌شد. سرمربی به من زنگ زد و کاملا به بازگشت من علاقه‌مند بود. او گفت چند بازیکن مصدوم هستند و من کسی را می‌خواهم که با شرایط تیم آشنا باشد و سریع به ما ملحق شود. به او گفتم یک هفته دیگر به شما ملحق می‌شوم و او گفت نه همین فردا باید به تیم اضافه شوی. تعجب کردم. چون هنوز تیم خود را انتخاب نکرده و تازه ازدواج کرده بودم و تصمیم گرفتم به تعطیلات بروم. توماس از من پرسید آماده‌ای؟ گفتم من تمرینات را دنبال می‌کنم و بله آماده هستم.

ستاره ایرانی برنتفورد در خصوص بازگشتش به این تیم بیان کرد: چند باشگاه مرا می‌خواستند اما هیچ کدام به خوبی برنتفورد نبودند و این پیشنهاد برای من بهترین اتفاق ممکن بود. بعد از بازی با منچسترسیتی باشگاه از من خداحافظی کرد. اما وقتی باشگاه من را خواست باعث شد تا بازگشتم راحت‌تر شود. برنتفورد مثل خانواده من است و بازگشت به اینجا برای من راحت بود. حالا انرژی زیادی برای تمرین کردن و بازی کردن دارم و انگیزه بالایی دارم.

قدوس در خصوص بازی در پست‌های غیر تخصصی برای برنتفورد اظهار داشت: زمانی که وینگر راست و چپ بودم باید در حملات شرکت می‌کردم و گل می‌زدیم تا بازی را ببریم حالا مسئولیت من بیشتر از گذشته است. اول باید به دفاع فکر کنم و بعد در حملات شرکت کنم اما نمی‌توانم پستم را ترک کنم. در دیدار با آرسنال این اشتباه را کردم و گل خوردیم. در لیگ جزیره با چنین اشتباهی مجازات خواهیم شد. در پست دفاع باید حواستان به همه چیز باشد. مربیان هر روز با من در این خصوص صحبت می‌کنند. با هم کلیپ‌های مختلفی را می‌بینیم و آنها را مورد بررسی قرار می‌دهیم تا بهتر و بهتر شوم.

وی در مورد رابطه‌ش با نیل موفی گفت: وقتی با او بازی می کنم گویا موتور من تازه روشن می‌شود و همه چیز تغییر می‌کند. نمی‌دانم چه اتفاقی رخ می‌دهد اما همه چیز برای من خوب می‌شود. پیش از این دوست نداشتم درگیر شوم و تکل بزنم اما حالا در موقعیتی قرار می‌گیرم که مجبورم این کار را انجام بدهم.

بازیکن ایرانی برنتفورد در مورد گل تماشایش به برنلی که جایزه بهترین گل ماه شد بیان داشت: این اتفاق انگار خیلی وقت پیش رخ داد ولی هر بار با دیدن آن لذت می‌برم. وقتی توپ به من رسید کل استادیوم داد زدند شوت کن و من نیز اینکار را کردیم و ضربه تماشایی شد و گل را به هواداران تقدیم کردم. البته باید از هواداران بخواهم دیگر به من نگویند شوت بزن.

7474