افشاگری پدر ستاره آینده رئال مادرید: با چلسی به توافق رسیده بودیم

افشاگری پدر ستاره آینده رئال مادرید: با چلسی به توافق رسیده بودیم

پایگاه خبری فوتبالی - پدر اندریک، ستاره جوان پالمیراس که قرار است در سال 2024 به رئال مادرید بپیوندد، فاش کرد که آن ها خیلی نزدیک به قرارداد امضا کردن با چلسی بودند.

به گزارش فوتبالی، اندریک زمانی که 18 ساله شود، می تواند قراردادش را با رئال مادرید به ثبت برساند، اما پدرش فاش کرد که او می توانست راهی غرب لندن شود. اندریک و خانواده اش حتی از کمپ تمرینی چلسی در سال 2022 دیدار کرده بودند و می خواستند در لندن خانه بخرند، اما مثل اینکه چلسی نتوانست با رقم درخواستی پالمیراس موافقت کند و در ادامه رئال مادرید وارد ماجرا شد و در دسامبر 2022 با اندریک به توافق رسید.

به نقل از سایت گل، پدر اندریک در مصاحبه ای با گاردین گفت: "باید اعتراف کنم که من از هوای سرد خوشم نمی آید، اما همسرم و اندریک چرا. اندریک بازی کردن در هوای بارانی را دوست دارد. ما یک دعوت نامه از باشگاه چلسی دریافت کردیم تا از امکانات این باشگاه دیدن کنیم. ما حتی بازی چلسی مقابل آرسنال را دیدیم و با بازیکنانی مثل جورجینیو، سزار آزپلیکوئتا و تیاگو سیلوا حرف زدیم. آن ها همه چیز را به ما توضیح دادند و حتی خانه و مدرسه ای که اندریک قرار بود در آن تحصیل کند نیز مشخص بود. نمی توانم بگویم همه چیز تمام شده بود، اما به توافق رسیده بودیم. سپس مدیر برنامه های اندریک تماسی با ما گرفت و اعلام کرد که مدیر چلسی از معامله عقب کشیده."

4416