شوخی یورگن کلوپ با خریدهای ناموفق و گران قیمت چلسی

شوخی یورگن کلوپ با خریدهای ناموفق و گران قیمت چلسی

پایگاه خبری فوتبالی- یورگن کلوپ به شوخی گفت که لیورپول در معاملات تابستانی خود در نقل و انتقالات خوش شانس بود.

به گزارش فوتبالی ، تیم لیورپول پس از تلاش ناموفق برای به خدمت گرفتن مویسس کایسدو و رومئو لاویا دو بازیکن حال حاضر چلسی به سراغ گزینه های دیگری رفت. لیورپول در تابستان تلاش کرد تا لاویا استعداد ساوتهمپتون و کایسدو هافبک جوان برایتون را به خدمت بگیرد اما دو بازیکن خط میانی به ترتیب با ۵۸ میلیون پوند و ۱۱۵ میلیون پوند به چلسی پیوستند. با این حال، لاویا چندی است که به دلیل مشکل مچ پا مصدوم شده و کایسیدو نیز عملکرد خوبی در ترکیب چلسی نداشته است. برعکس، قرمزها با جذب واتارو اندو هافبک دفاعی خود تنها با ۱۶ میلیون پوند ثابت کردند که یک خرید عالی انجام داده اند. اکنون، کلوپ با برخی اظهارنظرهای جالب با هزینه های گزاف چلسی شوخی کرده است. چلسی صدها میلیون پوند برای خرید بازیکنان خرج کرد با این حال آنها هنوز در تلاش هستند تا از یک تیم میان جدولی جدا شوند. آنها هنوز یک تیم منسجم به نظر نمی رسند و به نظر نمی رسد مشکلات آنها به سرعت حل شود. از سوی دیگر، لیورپول در صدر لیگ برتر انگلیس قرار دارد و خط هافبک ترمیم شده آنها، که شامل دومینیک زوبوسلای، الکسیس مک آلیستر و رایان گراونبرخ نیز می شود، علیرغم اینکه تقریباً به اندازه آبی ها خرجی صورت نگرفته، به تمام اهداف خود رسیده است. 

کلوپ در یک مصاحبه در این باره گفت: "تابستانی که داشتیم، چند اتفاق عجیب در بازار نقل و انتقالات رخ داد، اما اینجا، بین ما، باید بگویم خدای من، شاید ما خوش شانس بودیم. ما در آن لحظه قدر این اتفاق را نمی دانستیم و در آن لحظه اخبار را دوست نداشتیم، اما من واقعاً خوشحالم که خریدهای جدید نتیجه داد."

او سپس به شوخی گفت: "ما متوجه شدیم که هافبک های دفاعی گران قیمت نمی خواهند به لیورپول بپیوندند و سپس دیدید که چه اتفاقی می افتد و ما واتارو اندو را پیدا کردیم. او یک بازیکن استثنایی است.”

۱۰۰۹