غیبت ستاره تاتنهام در شش بازی کلیدی شامل تقابل با منچستریونایتد

غیبت ستاره تاتنهام در شش بازی کلیدی شامل تقابل با منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - تاتنهام ممکن است که سون هیونگ مین کاپیتان خود را در حداکثر شش بازی در سال 2024 از دست بدهد.

به گزارش فوتبالی، سون در بازی اخیر تاتنهام با دو پاس گل درخشید و از روی نقطه پنالتی گل زد تا تیمش با نتیجه چهار بر یک پیروز شود و تاتنهام به اولین پیروزی خود در شش بازی اخیر دست پیدا کند.

در حالی که تاتنهام شروع فصل شگفت انگیزی داشت، نتایج اخیر باعث شده بود تا آنژه پوستکوگلو مربی استرالیایی به خاطر روش هایش مورد انتقاد قرار بگیرد اما پیروزی در بازی یکشنبه، اعتماد به نفس را تیم لندنی برگرداند.  تاتنهام در هفته های اخیر با مشکلاتی جدی در زمینه مصدومیت ها مواجه بوده است چرا که جیمز مدیسون و میکی فن ده فن، بازیکنان کلیدی این تیم دچار مصدومیتی طولانی مدت شدند و ریچارلیستون از مصدومیت برگشت و مقابل نیوکاسل دو گل به ثمر رساند. اودوگوی و کریستین رومرو نیز دچار محرومیت هایی شده بودند. 

غیبت سون اما یک شوک بزرگ برای تاتنهام خواهد بود. این بازیکن باید در جام ملت های آسیا در ترکیب کره جنوبی حضور پیدا کند. این بازیها از روز 22 دی ماه شروع می شود و تا 20 بهمن ادامه خواهد داشت. اگر کره جنوبی به فینال برسد، سون ممکن است شش بازی را از دست بدهد. 

غیبت سون از بازی مرحله سوم جام اتحادیه مقابل برنلی آغاز می شود و بعد از آن مقابل منچستریونایتد، برنتفورد، اورتون و برایتون غایب خواهد بود. در صورتی که تاتنهام به مرحله چهارم جام حذفی راه یابد، سون این بازی را هم از دست می دهد. 

4125