انتقاد هوادارن چلسی به پوچتینو برای درخواست خرید بازیکن جدید

انتقاد هوادارن چلسی به پوچتینو برای درخواست خرید بازیکن جدید

پایگاه خبری فوتبالی- هواداران چلسی مائوریسیو پوچتینو، سرمربی تیم را پس از درخواست خرید بازیکنان بیشتر مورد انتقاد قرار دادند.

به گزارش فوتبالی ، این اتفاق پس از آن رخ می دهد که آبی ها یک شکست تلخ دیگر در لیگ برتر انگلیس مقابل اورتون متحمل شدند که اورتون موفق شد چلسی را ۲-۰ در گودیسون پارک شکست دهد. این سومین باخت تیم غرب لندن در چهار بازی اخیرشان در لیگ بود که باعث شد آنها به رده  دوازدهم جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس سقوط کنند. 

پوچتینو اعتراف کرد که این یک نتیجه واقعا ناامید کننده دیگر برای هواداران چلسی بود. و مربی آرژانتینی به خریدهای بیشتر در پنجره نقل و انتقالات ژانویه آینده نیز اشاره کرد. پوچتینو پس از سوت بازی گفت: "من واقعاً ناامید هستم. تلاش ما برای برد و پیروزی بود. این مشکلی است که باید آن را حل کنیم. ما باید با بازیکنان صحبت کنیم و تلاش کنیم تا در بازار نقل و انتقالات بعدی نقات ضعف تیم رفع شود."

برخی از هواداران چلسی به اظهارات پوچتینو اعتراض کردند زیرا مالک جدید تاد بولی بیش از یک میلیارد پوند از زمان تابستان 2022 هزینه کرده است. در واقع، بولی رکورد نقل و انتقالات لیگ برتر را دو بار با خرید انزو فرناندز و مویسس کایسدو با رقم خیره کننده ۱۰۷ میلیون پوند در فوریه و ۱۱۵ میلیون پوند در ماه آگوست شکست. برخی از هواداران اعتقاد دارند تیم چلسی به اندازه کافی خریدهای خوب را انجام داده و در عوض می خواهند سرمربی سابق تاتنهام روی ایجاد انسجام تیمی چلسی کار کند.

۱۰۰۹