هم‌تیمی سابق لیونل مسی در راه اینتر میامی؟

هم‌تیمی سابق لیونل مسی در راه اینتر میامی؟

پایگاه خبری فوتبالی - لوئیس سوارز ستاره اروگوئه ای گرمیو فاش کرد که درباره آینده اش با لیونل مسی صحبت کرده و اینتر میامی یکی از احتمالات می باشد.

به گزارش فوتبالی، قرارداد لوئیس سوارز با گرمیو به پایان رسیده و او حالا بازیکن آزاد محسوب می شود. هنوز گمانه زنی های بسیاری راجع به آینده سوارز وجود دارد. برخی از رفتن او به اینتر میامی و هم تیمی شدن با لیونل مسی حرف می زنند و از طرفی دیگر، سوارز از مصدومیت زانو رنج می برد و این موضوع حتی ممکن است باعث به پایان رسیدن کریر او شود. 

به نقل از سایت گل، ستاره سابق لیورپول و بارسلونا درباره آینده اش گفت: "12 ماه فوق العاده را در گرمیو پشت سر گذاشتم و حالا زمان استراحت کردن است. فعلاً می خواهم کمی با خانواده و فرزندانم وقت بگذرانم. ما سال شلوغی را پشت سر گذاشتیم و الان می خواهیم کمی استفاده کنیم."

سوارز در ادامه افزود: "چیزهای زیادی گفته شده و مرا به تیم های فراوانی لینک کرده اند. می خواهم با وکیلم صحبت کنم تا احتمالات را با دقت بررسی کنیم. تا زمان به پایان رسیدن لیگ برزیل، نمی خواستم چیزی بدانم. اینتر میامی یک احتمال است.دوست صمیمی من و بهترین بازیکن جهان در آن جا بازی می کند و ما خیلی راجع به آینده با هم حرف می زنیم. هنوز تصمیمی راجع به آینده نگرفته ام."

4416