چلسی به اورتون بحران زده هم نه نگفت!

چلسی به اورتون بحران زده هم نه نگفت!

پایگاه خبری فوتبالی- هفته پانزدهم لیگ برتر انگلیس با یک شکست خارج از خانه برای چلسی پیگیری شد.

به گزارش فوتبالی، تیم فوتبال چلسی پس از شکست مقابل منچستریونایتد در هفته گذشته در حالی به مصاف اورتون پایین جدولی رفت که امیدوار بود با توجه به مشکلات تیم اورتون بتواند شاگردان شان دایج را در گودیسون پارک بندر مرسی ساید شکست دهند اما یک شکست دیگر در کارنامه شاگردان پوچتینو ثبت شد. نیمه اول این دیدار یک بازی تقریبا برابر بین دو تیم بود و هر دو تیم موقعیت های گلزنی روی دروازه حریف ایجاد کردند اما در نهایت نتیجه پایانی نیمه اول ۰-۰ به پایان رسید.

در نیمه دوم و در دقیق ۵۴ این تیم میزبان یعنی اورتون بود که توسط عبدالله دوکوره هافبک فرانسوی خود به گل اول این دیدار رسید تا باز هم شاگردان پوچتینو در تیم چلسی از حریف خود در یک بازی دیگر عقب افتاده باشند. در ادامه تلاش بازیکنان چلسی برای رسیدن به گل تساوی ادامه پیدا کرد اما مشکل گلزنی چلسی در این دیدار هم ادامه داشت و این اورتون بود که در دقیقه ۹۲ لوئیس دوبین با یک شوت به گل دوم خود رسید تا چلسی در نهایت در این دیدار با نتیجه ۲-۰ در خارج از خانه بازنده بازی باشد.

چلسی با این باخت و تحمل دومین شکست پی در پی با ۱۹ امتیاز در رده ۱۲ جدول جای گرفت و اورتون هم دومین برد پیاپی خود را کسب کرد و با ۱۳ امتیاز در رده ۱۷ جدول لیگ برتر انگلیس قرار گرفت.

۱۰۰۹