عملکرد باورنکردنی مهاجم اسبق پرسپولیس در اندونزی؛ 12 گل در 23 بازی!

عملکرد باورنکردنی مهاجم اسبق پرسپولیس در اندونزی؛ 12 گل در 23 بازی!

پایگاه خبری فوتبالی – حالا که پرسپولیس از مشکل گلزنی رنج می‌بَرَد حتی جونیور براندائو هم در تیم جدیدش می‌درخشد و همه را متعجب می‌کند.

به گزارش فوتبالی، این روزها که نبیل باهویی خودش را در پرسپولیس به عنوان یک گل‌نزنِ بزرگ معرفی کرده است هوادارانِ این تیم دوباره به یاد مهاجمان خارجیِ قبلی‌شان افتاده‌اند که آنها هم در پرسپولیس گل نمی‌زدند.

یکی از این مهاجمان، جونیور براندائو برزیلی بود که در زمان حضور گابریل کالدرون در پرسپولیس به این تیم پیوست. انتظار این بود که براندائو بتواند قدرت خط حمله پرسپولیس را افزایش بدهد اما او اصلا توقعات را برآورده نکرد و در نهایت پس از بازی و بدون گل زده در نیم فصل پرسپولیس را ترک کرد.

براندائو البته در تیم‌های بعدی‌اش دوران موفقی نداشت. در اتلتیکو گویانینسه برزیل و تیم‌های دوم و اول ریوآوه پرتغال هم پایش به گل باز نشد. او به کشورش برگشت و در تیم‌های سی‌آربی و اوپراریو در 48 بازی 6 گل زد.

انتقال به لیگ اندونزی اما وضعیت را برای این مهاجم تغییر داد. براندائو در 20 بازی برای مادورا یونایتد موفق شد 9 گل بزند. بعد هم به تیم بایانگ‌کارا رفت و فعلا در 3 بازی برای این تیم 3 گل زده است. او دو پاس گل در مادورا و یک پاس گل هم در تیم جدیدش داده است.

براندائو در دو بازی برای مادورا و در یک بازی برای بایانگ‌کارا دبل کرده است. تیم جدید او البته فعلا با 3 تساوی و 3 امتیاز در قعر جدول رده‌بندی لیگ یک اندونزی است.

البته که سطح فوتبال باشگاهی در اندونزی پایین‌تر از سطح فوتبال باشگاهی در ایران است و بازیکنی مثل براندائو می‌تواند در آنجا به موفقیت برسد اما براندائو در ایران طوری بازی می‌کرد که همه فکر می‌‌کردند او در حد یک فوتبالیست معمولی هم نیست! حالا اما در اندونزی به قدری خوب بازی کرده است که توجه هواداران تیم سابقش را هم جلب کرده است!

1359