دلیل غیبت هالند در سه بازی آینده منچسترسیتی

دلیل غیبت هالند در سه بازی آینده منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی - هواداران منچسترسیتی با بدترین خبر ممکن پیش از بازی مقابل لوتون تون مواجه شده اند چرا که ارلینگ هالند ستاره نروژی خود را در این بازی در اختیار ندارند.

به گزارش فوتبالی، منچسترسیتی امیدوار است که پس از چهار بازی متوالی بدون برد، بتواند در مقابل لوتون پیروز شود تا از لغزش آرسنال به بهترین شکل بهره ببرد.  در حقیقت مدافع عنوان قهرمانی لیگ انگلیس به دنبال شکست روند ناکامی هایش است چرا که آنها پس از تساوی مقابل چلسی، لیورپول و تاتنهام در ویلا پارک  مقابل استون ویلا شکست خوردند اما آنها ستاره اصلی خود ارلینگ هالند را در اختیار ندارند چرا که این بازیکن از ناحیه پا دچار مصدومیت شده است. 

ستاره نروژی در هفته های اخیر با مصدومیت دست و پنجه نرم می کرده است. این بازیکن همچنین به احتمال فراوان  بازی چهارشنبه منچسترسیتی مقابل ستاره سرخ در لیگ قهرمانان اروپا و بازی خانگی مقابل کریستال پالاس را هم از دست خواهد داد.

هالند در حال حاضر با چهارده گل بهترین گلزن لیگ انگلیس است که در غیاب او، خولیان آلوارز مهاجم آرژانتینی فرصت خودنمایی را خواهد داشت. در هر صورت گواردیولا و تیمش باید لوتون تون را شکست بدهند تا از بحران خارج و به صدر جدول نزدیک شوند.

4125