سه میزبانی که 6 امتیاز از استقلال گرفتند

سه میزبانی که 6 امتیاز از استقلال گرفتند

پایگاه خبری فوتبالی– با تساوی استقلال و پیروزی پرسپولیس و سپاهان در بازی‌های امروز فاصله تیم‌ها در صدر جدول کمتر شد تا جدول لیگ برتر جذاب تر شود.

به گزارش فوتبالی، استقلال امشب در دوازدهمین هفته از لیگ برتر در اهواز مقابل فولاد خوزستان با تساوی بدون گل متوقف شد. با این تساوی استقلال 24 امتیازی شد و همچنان در صدر جدول ماند.

اما همین امروز ابتدا سپاهان موفق شد با نتیجه 4 بر یک مس رفسنجان را شکست بدهد و سپس پرسپولیس با یک گل از سد هوادار گذاشت. یعنی در روزی که استقلال مقابل رقیبش متوقف شد دو رقیب این تیم برای قهرمانی در لیگ به پیروزی رسیدند.

در حال حاضر استقلال با 24 امتیاز از 11 بازی در صدر جدول است. سپاهان از 10 بازی 21 امتیاز گرفته و دوم است. تراکتور هم از 12 بازی 21 امتیاز دارد و در رده سوم ایستاده است. پرسپولیس هم با 20 امتیازی که از 10 بازی گرفته است چهارم است.

استقلال حدود یک ماه پیش وضعیت بسیار بهتری در جدول رده‌بندی داشت و فاصله زیادی از رقبایش گرفته بود. اما استقلال در 4 مسابقه آخرش فقط نیمی از امتیازاتی را که می‌توانست بگیرد گرفت و به همین دلیل فاصله‌اش با تیم‌های رقیب کمتر شده است.

استقلال در 4 بازی اخیرش به یک پیروزی و 3 تساوی رسیده است. این یعنی 6 امتیاز از 12 امتیاز ممکن. استقلال پس از چند برد متوالی، مقابل شمس‌آذر قزوین متوقف شد. در بازی بعدی با دو گل از سد تراکتور گذشت و سپس در مقابل ذوب آهن به تساوی یک بر یک رسید.

امروز هم در بازی مقابل فولاد در اهواز با تساوی بدون گل متوقف شد. این سومین تساوی استقلال در 4 بازی اخیر بود و باعث شد استقلال دو امتیاز دیگر هم از دست بدهد. برنامه ریزی لیگ باعث شد تا استقلال دو هفته پشت سر هم میهمان باشد و چهار امتیاز از دست بدهد و حتی استقلال در بازی مقابل پرسپولیس هم میهمان است

حالا فاصله‌ها در صدر جدول کمتر شده است. با این اتفاق، اهمیت دربی پرسپولیس و استقلال بیشتر شده است.

1359