شکست تلخ میلان در برگامو

شکست تلخ میلان در برگامو

پایگاه خبری فوتبالی -میلان در دیدار خارج از خانه مقابل آتالانتا با نتیجه سه بر دو به شکست خورد.

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته شانزدهم سری آ ایتالیا، تیم های آتالانتا و میلان در ورزشگاه سن سیرو مقابل هم صف آرایی کردند. دو تیم در حالی پا به میدان می گذاشتند که روسونری‌ با بیست و نه امتیاز در رده سوم و آتالانتا با بیست امتیاز در جایگاه نهم قرارداشت. 

میلان در ۵ بازی آخر خود به ۲ پیروزی، ۲ تساوی و یک شکست رسیده بود و استفانو پیولی امیدوار بود که با برد در این بازی به روندسینوسی‌ اش ادامه دهد.

میلان در نیمه اول تیم برتر میدان بود و در همان ابتدا می توانست دروازه آتالانتل را باز کند اما مهاجمان این تیم با بی دقتی موقعیت هارا از دست دادند و در دقیقه ۳۸ آدمولا لوکمن برخلاف جریان بازی برای آتالانتا گلزنی کرد. در ادامه میلان برای رسیدن به گل تساویفشار آورد و در دقیقه ۴۵، الیویه ژیرو گل اول میلان را زد تا نیمه اول برنده‌ای نداشته باشد.

در نیمه دوم‌ آتالانتا بازی را هجومی آغاز کرد و‌در دقیقه ۵۵ لوکمن گل دوم خودش و تیمش را به ثمر رساند. در ادامه میلان برای رسیدنبه گل تساوی فشار زیادی آورد و لوکا یوویچ موفق شد گل مساوی را به ثمر برساند.

در دقیقه ۹۰+۵ لوییس موریل گل پیروزی را برای میزبان به ثمر رساند تا میلان هیچ دستاوردی از این بازی نداشته باشد و بیست و نه امتیازی باقی بماند.

4416