دیووک اوریگی به میلان دیپورت می‌شود؟

دیووک اوریگی به میلان دیپورت می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی - کادر فنی ناتینگهام فارست احتمالا دکمه برگشت دیووک اوریگی که به صورت قرضی از میلان ایتالیا به خدمت گرفته بودند را در آخر این فصل می‌زنند.

به گزارش فوتبالی، با توجه به خبرهای رسیده از باشگاه ناتینگهام فارست، دیووک اوریگی که از آث میلان به صورت قرضی به این باشگاه انگلیسی پیوسته بود احتمالا آخر فصل به ایتالیا برمی‌گردد. این بازیکن 28 ساله بلژیکی در سال 2022 از لیورپول به جمع قرمز و مشکی پوشان میلان اضافه شد و بعد از یک فصل بازی در ایتالیا به صورت بازیکن قرضی مجددا برای بازی در تیم ناتینگهام فارست راهی لیگ جزیره شد. این مهاجم بلژیکی 36 بار برای روسونری به میدان رفت و تنها دستاورد او 2 گل و 1 پاس گل بود که به هیچ عنوان آمار رضایت بخشی برای میلانی ها نبود. اوریگی که با مبلغ 5 میلیون یورو به صورت قرضی به ناتینگهام فارست رفت، در لیگ جزیره هم عملکرد خوبی نداشت و تنها 152 دقیقه برای این تیم بازی کرد و بیش از 8 بار هم به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شد.

با تمام این تفاسیر و با وجود اینکه گزینه خرید هم برای ناتینگهام فارست در قرارداد این بازیکن قید شده، اما شواهد نشان دهنده این است که این باشگاه از خرید دیووک اوریگی منصرف شده و قصد دارد که این بازیکن را به میلانی ها پس بدهد. قرارداد دیووک اوریگی با آث میلان ایتالیا به مبلغ خالص 4 میلیون یورو به ازای هر فصل بوده که این قرارداد در ژوئن سال 2026 خاتمه می یابد.

1369