کنایه بازیکن سابق چلسی به ترکیب ۱ میلیارد پوندی آبی های لندن

کنایه بازیکن سابق چلسی به ترکیب ۱ میلیارد پوندی آبی های لندن

پایگاه خبری فوتبالی- پت نوین ستاره سابق چلسی اعتقاد دارد ترکیب 1 میلیارد پوندی این تیم هنوز دو فصل تا راهیابی به لیگ قهرمانان اروپا فاصله دارد.

به گزارش فوتبالی ، آبی‌ها پول زیادی در بازار نقل و انتقالات صرف کرده اند و رکوردهای نقل و انتقالات بریتانیا را در چند مورد شکستند، اما نتایج آنها همچنان ضعیف باقی مانده است. انزو فرناندز، مویسس کایسدو و میخائیلو مودریک همگی با ارقام نجومی به چلسی آورده شدند اما نتوانستند بازیکنان مورد انتظار هوادارن تیم لندنی باشند. شکست اخیر آنها مقابل منچستریونایتد مشکلات آنها را تشدید کرد و به نظر می رسد مائوریسیو پوچتینو در تلاش برای یافتن راه حلی برای مشکلات روزافزون آنها است. چلسی که در حال حاضر در رده دهم جدول لیگ برتر انگلیس قرار دارد و با ۱۱ امتیاز کمتر از منچسترسیتی رده چهارمی برای بازگشت به رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به امتیازات زیادی برای جبران فاصله نیاز دارد.

نوین، بازیکن سابق چلسی و اورتون در گفتگو با نشریه تایمز گفت: "فصل گذشته، فکر می کردم که خرید همه این جوان یک استراتژی مخاطره آمیز است. تجربه آنها برای لیگ برتر بسیار کم است و فکر می کنم که این تیم کامل نخواهد بود و این اتفاق حداقل برای دو فصل طول خواهد کشید. من هنوز هم به حرف خودم پایبند هستم. من قبلاً به عنوان مدیر ورزشی فعالیت کرده ام و اگر در چلسی بودم، انتظار نداشتم این تیم در این فصل به جمع چهار تیم برتر برسد. در عوض، من می خواهم از آنها انتظار داشته باشید که تجربه کشب کنند و یاد بگیرند و فوتبال تیم را توسعه دهند. من می دانم که این اتفاق یک شبه رخ نخواهد داد. همه می دانند که جمع آوری این تیم ۱ میلیارد پوند هزینه داشته و این خود یک  مشکل است. انتظارات هواداران به خاطر همین مبلغ زیاد است و مقدار پولی که برای تیم خرج می شود همیشه پتکی بر سر آنها خواهد بود. در هیچ بخشی از این فصل فکر نمی کردم که این تیم جزو چهار تیم برتر لیگ برتر انگلیس باشد. در حال حاضر، به نظر می رسد که چلسی نمی تواند سهمیه اروپایی کسب کند."

۱۰۰۹