دلایل باخت پرسپولیس مقابل الدحیل از نگاه علی علیپور

دلایل باخت پرسپولیس مقابل الدحیل از نگاه علی علیپور

پایگاه خبری فوتبالی- علی علیپور استفاده نکردن بازیکنان پرسپولیس از موقعیت‌ها را دلیل اصلی باخت این تیم مقابل الدحیل می‌داند.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس علیرغم تلاش بسیار بازی حساس هفته آخر آسیا را مقابل الدحیل واگذار کرد تا از دور رقابت‌ها کنار برود.

در تازه‌ترین اظهار نظر در خصوص عملکرد سرخپوشان مقابل الدحیل، علی علیپور، مهاجم اسبق پرسپولیس، عدم استفاده بازیکنان از فرصت‌ها را دلیل اصلی شکست پرسپولیس عنوان کرده و معتقد است شاگردان یحیی در گروه خیلی سختی قرار گرفته بودند.

علیپور که با یک برنامه تلویزیونی گفت و گو می‌کرد، درباره عملکرد شاگردان یحیی مقابل الدحیل گفت: «فکر نمی‌کردم پرسپولیس بازی را واگذار کند. پرسپولیس بازی را فوق‌العاده آغاز کرد و اگر از موقعیت‌ها استفاده می‌کرد، در همان 10-15 دقیقه اول با اختلاف سه گل باید جلو می‌افتاد. بازی طوری پیش رفت که الدحیلی‌ها توانستند فضاهای دفاع خود را ببندند و خودشان را از جو وحشتناک حاکم بر آزادی خارج کنند. مشخص بود که بازیکنان الدحیل در اوایل بازی، توانایی انتقال توپ از دفاع به حمله را نداشتند. اما متاسفانه در ادامه، بازی چرخید و جذابیت فوتبال هم به همین است که هر لحظه امکان دارد بازی عوض شود.»

او ضمن تاکید بر این نکته که پرسپولیس در گروه سختی قرار داشت، ادامه داد: «النصر و الدحیل که تیم‌های بسیار قدرتمندی هستند و من حتی استقلال تاجیکستان را هم از نظر فیزیکی تیم خوبی می‌دانم. در ضمن نباید فراموش کنیم که پرسپولیس مصدومان زیادی داشت و تمام این‌ عوامل دست به دست هم داد تا این اتفاق ناگوار رقم بخورد.»

علیپور درباره اتفاقات پایان بازی و خشم شدید هواداران از کادر فنی و بازیکنان توضیح داد: «هواداران باید بدانند که در روزهای سخت، فقط آن‌ها می‌توانند پشت بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس بمانند و الان هم تا جایی که من اطلاع دارم، بازی‌های حساسی پیش روی پرسپولیس است و باید بپذیریم که بازی با الدحیل تمام شده و به گذشته پیوسته است.»

7474