تیم منتخب بازیکنانی که بیش از 38 سال سن دارند

تیم منتخب بازیکنانی که بیش از 38 سال سن دارند

پایگاه خبری فوتبالی - بازیکنان زیادی وجود ندارند که بتوانند در سن های بالا همچنان روی فرم باقی بمانند اما برخی دیگر از ستاره های معروف دنیای فوتبال در نزدیکی های 40 سالگی هم هنوز روی فرم هستند و می بینیم که در ترکیب تیم هایشان عملکرد خوبی دارند.

به گزارش فوتبالی ، بهترین مثال برای یک دوران حرفه ای طولانی و پر افتخار، شاید کریستیانو رونالدو باشد. این ستاره پرتغالی در 38 سالگی هنوز هم یکی از بهترین گلزن های دنیا است و در تلاش است تا در سال 2023 میلادی تبدیل به بهترین گلزن سال شود.

کلودیو براوو، دروازه بانی که زمانی در بارسلونا حضور داشت، در 40 سالگی دروازه بان رئال بتیس است. ژوزه فونته و په په که در یورو 2016 در تیم ملی پرتغال که قهرمان آن رقابت ها شد حضور داشتند، اکنون 39 و 40 ساله هستند و هنوز بازی می کنند. دانته و تیاگو سیلوا هم که دو بازیکن برزیلی در خط دفاع هستند، در 40 سالگی و 39 سالگی هنوز در حال ادامه دادن به دوران حرفه ای خود هستند. تیاگو سیلوا در حال حاضر در چلسی توپ می زند.

در خط هافبک بازیکنی مثل لوکا مودریچ در 38 سالگی هنوز در تیم رئال مادرید بازی می کند و در سطح اول فوتبال دنیا است. آندرس اینیستا که 39 سال دارد در تیم اماراتی توپ می زند و خسوس ناواس هم که 38 سال دارد بازیکن سویا است. اشلی یانگ 38 ساله که زمانی از بازیکنان تیم منچستر یونایتد سر الکس فرگوسن بود، اکنون در اورتون توپ می زند.

آلوارو نگردو، مهاجم 38 ساله اسپانیایی در کادیز توپ می زند و رونالدو هم با 38 سال سن ستاره النصری ها است.

1470