یوونتوس مشتری جدید هافبک نیمکت نشین منچسترسیتی

یوونتوس مشتری جدید هافبک نیمکت نشین منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی، باشگاه یوونتوس امیدوار است بتواند منچسترسیتی را متقاعد کند تا کالوین فیلیپس به این تیم در ماه آینده ملحق شود.

به گزارش فوتبالی ، بازیکن تیم ملی انگلیس  به دنبال انتقال قرضی به یک تیم جدید در سال جدید است تا رویاهای خود برای بازی در یورو ۲۰۲۴ را زنده نگه دارد. حرکت برای پیوستن به قهرمان سابق سری آ مسئله ای است که برای بازیکن سابق لیدز جذاب است. یوونتوس در حال حاضر در صدر صف علاقه مندان به این بازیکن قرار دارد زیرا در پنجره ژانویه به دنبال یک هافبک جدید است.‌ با این حال آنها تمایلی به پرداخت کل دستمزد این جوان ۲۸ ساله که گمان می رود حدود ۱۵۰۰۰۰ پوند در هفته است را به طور کامل ندارند‌. بایرن مونیخ نیز با انتقال فیلیپس پیوند خورده و در ژانویه گذشته زمانی که ژائو کانسلو به آلمان رفت، با منچسترسیتی برای جذب این هافبک مذاکره کرد اما این مذاکرات به نتیجه نرسید.

در همین حال، نیوکاسل نیز به این هافبک دفاعی علاقه مند است زیرا ادی هاو به دنبال تقویت تیم آسیب دیده خود برای نیم فصل دوم است. با این حال، منچسترسیتی ممکن است برای تقویت یکی از رقبای داخلی خود در نقطه کلیدی از فصل، تصمیمی نداشته باشد. فیلیپس به دلیل مصدومیت رودری هافبک تیمش در بازی مقابل استون ویلا در لیست تیم خود است.

۱۰۰۹