افشاگری ستاره سابق بارسلونا: بعد از اولین بازی، تهدید به مرگ شدم

افشاگری ستاره سابق بارسلونا: بعد از اولین بازی، تهدید به مرگ شدم

پایگاه خبری فوتبالی - جونیور فیرپو مدافع چپ سابق بارسلونا راجع به سختی های بازی کردن در نیوکمپ صحبت کرد و همچنین به انتقاد از رونالد کومان، سرمربی هلندی سابق این تیم پرداخت.

به گزارش فوتبالی، جونیور فیرپو به عنوان گزینه جانشین جوردی آلبا در بارسلونا خریداری شد، اما هیچ وقت نتوانست به ترکیب اصلی راه پیدا کند و یا حتی فرصت بازی کردن داشته باشد. وی در طول 2 سال حضورش در کاتالونیا، سختی های بسیاری را پشت سر گذاشت و در مصاحبه ای با اسپورت، آن ها را فاش کرد.

به نقل از سایت گل، فیرپو گفت: "در اولین بازی ام برای بارسلونا، یک اشتباه بزرگ مرتکب شدم و رونالد کومان نیز مرا در بین دو نیمه تعویض کرد. این باعث شد تا من شروع خیلی بدی در نیوکمپ داشته باشم و انتقادها سرازیر شوند. اگرچه خیلی سعی کردم آن ها را نادیده بگیرم، اما باز هم همه چیز را می خواندم. مخصوصاً در دنیای امروزی با شبکه های مجازی، دیگر نمی توانید چیزی را نادیده بگیرید. بعد از آن بازی، من هزاران کامنت فحش داشتم و حتی هزار نفر دیگر نیز مرا تهدید به مرگ کردند."

"بعد از فصل اول می توانستم به اینتر بروم، اما فرزند دومم، با بیماری ریه به دنیا آمد و من تصمیم گرفتم تا در بارسا بمانم."

4416