مهاجم اسپانیایی با قراردادی 5 ساله به بایرن مونیخ پیوست

مهاجم اسپانیایی با قراردادی 5 ساله به بایرن مونیخ پیوست

پایگاه خبری فوتبالی - برایان ساراگوسا، مهاجم ملی پوش اسپانیایی تیم گرانادا با قراردادی 5 ساله به بایرن مونیخ آلمان پیوست. این بازیکن 22 ساله اسپانیایی از تابستان سال آینده به جمع باواریایی ها اضافه خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، باشگاه بایرن مونیخ رسما اعلام کرد که برایان ساراگوسا را با عقد قراردادی 5 ساله به ارزش 15 میلیون یورو از گرانادای اسپانیا به خدمت گرفته است. خبر رسمی انتقال این بازیکن 22 ساله عصر امروز منتشر شد. ساراگوسا تا پایان فصل گرانادا را همراهی می کند و برای فصل جدید به جمع بایرنی ها در بوندسلیگا می پیوندد. قرارداد این بازیکن با بایرن مونیخ تا پایان سال 2029 می باشد. علاوه بر بایرن مونیخ، باشگاه های دیگری همچون رئال بتیس، آربی لایپزیش و در رأس آنها بارسلونا هم خواهان به خدمت گرفتن این بازیکن 22 ساله اسپانیایی بودند، اما ساراگوسا تصمیم گرفت که آینده فوتبالی خود را در مطرح ترین تیم بوندسلیگا رقم بزند.

برایان ساراگوسا تست های پزشکی اولیه بایرن را با موفقیت پست سر گذاشته است. به نقل از رسانه ها آمده که در قرارداد این بازیکن ذکر شده در صورت بهبود عملکرد، افزایش حقوق و دستزد نیز شامل این وینگر اسپانیایی خواهد شد. گرانادا در این فصل شرایط خوبی نداشته و در حال حاضر در رده نوزدهم جدول لالیگا قرار داد، اما با این حال برایان ساراگوسا توانسته در این فصل تا به الان 5 گل زده و 2 پاس گل را به نام خود به ثبت برساند.

1369