سردرگمی میکل آرتتا برای انتخاب دروازه بان آرسنال

سردرگمی میکل آرتتا برای انتخاب دروازه بان آرسنال

پایگاه خبری فوتبالی - میکل آرتتا برای انتخاب دروازه بان آرسنال در فصل بعد بر سر دوراهی سختی قرار گرفته است. آرتتا باید از بین داوید رایا و برگرداندن رمزدیل و یا خرید یک سنگربان جدید برای توپچی ها یک گزینه را انتخاب کند.

به گزارش فوتبالی، بعد از عملکرد ضعیف داوید رایا در دیدار آرسنال مقابل لوتون هواداران آرسنال خواهان برگشت آرون رمزدیل، سنگربان سابق خود شدند. آرسنالی ها با نتیجه 2 بر 1 از لوتون جلو بودند تا اینکه رایا روی یک ضربه کرنر اشتباه کرد و گل تساوی را به لوتونی ها هدیه داد، اما این پایان اشتباهات او در این بازی نبود و این دروازه بان قرضی که از برنتفورد به جمع توپچی ها پیوسته در اشتباه بعدی اجازه داد ضربه راس بارکلی به راحتی از زیر دستان او وارد دروازه شود. علاوه بر هواداران، خود میکل آرتتا هم برای انتخاب گزینه سنگربانی توپچی های لندن دچار سردرگمی شده و نمی داند که بهترین انتخاب برای گزینه سنگربانی آرسنال چیست.

با وجود اشتباهات و نمایش ضعیفی که از خود نشان داده، شاید میکل آرتتا به فکر برگرداندن رمزدیل 25 ساله به ترکیب اصلی تیم خود باشد. تنها فرصتی که میکل آرتتا برای تصمیم گیری در اختیار دارد پنجره نقل و انتقالاتی ژانویه است و او باید از بین فرصت دادن به داوید رایا، برگرداندن آرون رمزدیل و یا خرید سنگربان جدید یک گزینه را انتخاب کند تا آرسنالی ها فصل را با خیال راحت تری ادامه دهند.

1369