هشت مصدوم فعلی رئال مادرید در یک قاب (عکس)

هشت مصدوم فعلی رئال مادرید در یک قاب (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید در این فصل از رقابت ها اصلا اوضاع خوبی از لحاظ مصدومیت ها نداشته است چرا که می بینیم بازیکنان زیادی در حال حاضر به خاطر مصدومیت در دسترس کارلو آنچلوتی نیستند و همچنان هم به جمع آن ها اضافه می شود!

به گزارش فوتبالی ، روز گذشته مشخص شد که دنی کارواخال هم به علت مصدومیت حدود یک ماه از میادین به دور خواهد بود. همین مصدومیت دنی کارواخال موجب شد تا تعداد مصدومان رئال مادرید به عدد هشت برسد و به این ترتیب در حال حاضر هشت بازیکن در دسترس آنچلوتی نیستند.

این بازیکن ها عبارتند از : دنی کارواخال، آردا گولر، اورلین شوامنی، ادر میلیتائو، ادواردو کاماوینگا، لوکا مودریچ، وینیسیوس جونیور و تیبو کورتوا.

بازیکنی مثل تیبو کورتوا این فصل را به طور کامل از دست داده است. در این فصل باشگاه رئال مادرید تصمیم گرفت که پزشک خود را از کار برکنار کند چرا که به نظر می رسید مشکلاتی در کادر پزشکی رئال مادرید وجود دارد که برخی از بازیکنان مثل آردا گولر دچار مصدومیت چند باره می شوند.

باید دید که مدیران رئال مادرید در ماه ژانویه که حدود 25 روز تا شروع آن باقی مانده است، دست به خرید بازیکن می زنند یا خیر.

1471