تور چهار باشگاه بزرگ اروپایی برای دروازه‌بان میلان

تور چهار باشگاه بزرگ اروپایی برای دروازه‌بان میلان

پایگاه خبری فوتبالی- مایک مانیان دروازه بان میلان، هدف ۴ باشگاه  چلسی، منچستریونایتد، پاری سن ژرمن و بایرن مونیخ است.

به گزارش فوتبالی ، مرد فرانسوی می خواهد در میلان بماند، اما دو طرف هنوز به توافقی برای تمدید قرارداد نرسیده اند. با توجه به اینکه قرارداد فعلی او با میلان در سال ۲۰۲۶ به پایان می رسد، مانیان درخواست افزایش دستمزد قابل توجهی داشته با این حال، طبق گفته FootMercato، دو طرف هنوز تا رسیدن به توافق فاصله زیادی دارند. این گزارش حاکی از آن است که چهار تیم بزرگ اروپا در تابستان آینده به دنبال ستاره سابق لیل خواهند بود، اما باید حدود ۷۰ میلیون یورو هزینه کنند تا این دروازه‌بان را از سن سیرو دور کنند.

پس از اینکه جانلوئیجی دوناروما نتوانست لوئیس انریکه سرمربی جدید را تحت تاثیر قرار دهد، پاری سن ژرمن در رقابت برای جذب یک دروازه بان دیگر آث میلان است. از سوی دیگر، بایرن مونیخ به دنبال جایگزینی برای مانوئل نویر کهنه کار است. در همین حال، منچستریونایتد نیز به دنبال خرید یک دروازه بان جدید است زیرا خرید آندره اونانا از اینترمیلان با شکست مواجه شد.

مانیان تنها دروازه بانی در پنج لیگ برتر اروپایی است که حداقل یک پاس گل در سه فصل متوالی می دهد، او همچنین طبق گفته وبسایت Opta بیشترین پاس گل را از فصل ۲۰۰۵-۲۰۰۴ توسط یک دروازه بان را ثبت کرده است.

۱۰۰۹