نیوکاسل به دنبال خرید اسطوره منچستریونایتد

نیوکاسل به دنبال خرید اسطوره منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - داوید دخیا دروازه بان اسپانیایی چند ماه پس از ترک منچستریونایتد شاید به شکلی غیرمنتظره و ناگهانی به لیگ انگلیس برگردد.

به گزارش فوتبالی، نشریه دیلی میل گزارش داده است که نیوکاسل در حال بررسی گزینه هایش است و در نظر دارند که دخیا را به صورت رایگان به خدمت بگیرند هر چند که منتظر مشخص شدن نتایج عکسبرداری نیک پاپ هستند.

پاپ در بازی اخیر نیوکاسل مقابل منچستریونایتد  با مصدومیت از زمین خارج شد که گفته می شود که شانه اش از جا در رفته است. این دروازه بان مدت زیادی از میادین دور خواهد بود چرا که باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد و مدت دوری او از میادین چهار ماه تخمین زده می شود. آخرین باری که پاپ دچار مصدویمیت مشابه شده بود، پنج ماه از میادین دور بود.

در حالی که نیوکاسل به کاهش دوران مصدومیت نیک پاپ امیدوار است، به گزینه های جایگزینی برای دروازه بان انگلیسی فکر می کند  که دخیا به اصلی ترین گزینه آنها تبدیل شده است. دروازه بان اسپانیایی در تابستان گذشته پس از دوازده سال از اولدترافورد خارج شد. او در ماه های اخیر به پیشنهادهایش پاسخ رد داده و بدون تیم بوده است. اونانا که برای جانشینی او توسط یونایتد جذب شد هم عملکرد جالبی ارائه نداده است. 

4125