لبخند رضایت مورینیو؛ آزمون سربلند

لبخند رضایت مورینیو؛ آزمون سربلند

پایگاه خبری فوتبالی- سردار آزمون به همراه کریستنسن با ورودشان به زمین ورق را برای رم برگرداندند و خاطره تلخی را برای هواداران ساسولو رقم زدند.

به گزارش فوتبالی، رم بعد از خوردن گل اول بازی کامبک زد و 2 بر یک برنده بازی شد. در این کامبک سردار آزمون هم حضور داشت. با این که این دو گزاره ارتباطی به هم ندارد و سردار آزمون حداقل در آمار نتوانست کمکی به اتفاق اول یعنی کامبک رم بزند اما عکس او در آغوش مورینیو و همچنین نمره بالایی که در این بازی گرفته نشان از عملکرد خوبش دارد. 

اختلاف برد و باخت رم در بازی مقابل ساسولو چهار پله اتفاق بود. یعنی مورینیو به جای این که در پله هشتم قرار بگیرد با این کامبک خود را به رده چهارم رساند و این مساله نشان می‌دهد که او حق دارد در انتهای بازی تا این حد که در عکس‌ها نشان داده شده خوشحال باشد.

آزمون در کمتر از نیم‌ساعتی که در میدان حضور داشت 2 شوت به سمت دروازه حریف زد و یک موقعیت هم ایجاد کرد. حضور او امید گلی حدود 0.75 به تیم رم اضافه کرد و این مساله یعنی خطرناک‌شدن شاگردان مورینیو در نیمه دوم. 

البته ایجاد موقعیت و شوت‌های او تبدیل به گل نشد تا او بتواند باز هم سوپرمن رمی‌ها لقب بگیرد اما خنده‌های مورینیو وقتی او را در آغوش گرفته معنی‌اش این است که «خوب بودی».

آمار گل و پاس گل با این که برای آزمون در این بازی قابل قبول نبود اما بقیه آمار بازی رای به بازی خوب او می‌دهد. 3 ارسال پاس به یک سوم محوطه حریف و همچنین 4 بازپس‌گیری توپ از مهاجمی که با توجه به پست بازی و همچنین خصوصیات فنی‌اش انتظار زیادی از او برای بازیسازی وجود ندارد.

با این حال به نظر می‌رسد که حضور در رم که اتفاق بزرگی برای آزمون محسوب می‌شود او را تشویق به تغییرهای بزرگ هم کرده است. بازیکنی که وقتی به میدان می‌آید تمام توانش را برای نتیجه گرفتن تیمش می‌گذارد و این طور مورینیو را ذوق‌زده می‌کند.

 ایل‌رومانیستا رسانه نزدیک به باشگاه رم در مورد عملکرد او مقابل ساسولو نوشت:«سردار آزمون به خوبی خود را در بین خطوط قرار می‌دهد و در نیمه زمین حریف ویران‌کننده عمل می‌کند. او ابتدا شرایط را برای نزدیک شدن روملو لوکاکو به دروازه حریف فراهم می‌کند و در ادامه خودش هم این کار را انجام می‌دهد. او گل نزد، اما در زمین پویایی و انرژی فوق‌العاده‌ای داشت.»

4326