سه گزینه جایگزینی مانوئل نویر در بایرن مونیخ

سه گزینه جایگزینی مانوئل نویر در بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی- بایرن مونیخ در حال جستجوی سه گزینه بالقوه برای جایگزینی درازمدت برای مانوئل نویر است.

به گزارش فوتبالی ، نویر ۳۷ ساله اسطوره باشگاه اوایل این هفته قرارداد خود را با غول های بوندسلیگا برای یک سال تمدید کرد. این دروازه بان فصل گذشته به دلیل آسیب دیدگی وحشتناک که در اسکی در ماه دسامبر متحمل شده بود، تنها ۱۶ بازی در تمام رقابت ها انجام داد. او در ماه اکتبر به بازی های بوندسلیگا بازگشت و از آن زمان تاکنون ۷ بازی انجام داده است. نویر مستقیماً در ترکیب اصلی بایرن قرار گرفت تا ثابت کند که هنوز آنچه را که برای رقابت در سطح بالا لازم است، دارد.

باشگاه پس از بازگشت نویر  قرارداد اسون اولریش، دروازه بان دوم تیم را نیز تمدید کرد. توماس توخل، سرمربی تیم در مورد قرارداد جدید نویر گفت: "تا زمانی که او احساس خوبی داشته باشد و آن را همانطور که هست حفظ کند. ما هیچ محدودیتی برای حضور او قائل نیستیم. او می تواند تا زمانی که بخواهد در درون دروازه بایرن مونیخ بایستد."

اما اگرچه این ملی پوش آلمانی آینده خود را به بایرن مونیخ متعهد کرده است، مسئولان باشگاه از هم اکنون جستجوی جانشین بالقوه بلندمدت او را آغاز کرده اند. مایک مانیان، دروازه بان میلان، گرگور کوبل، ملی پوش سوئیسی دورتموند و الکساندر نوبل به صورت قرضی در حال حاضر در نظر گرفته شده اند. نوبل در حال حاضر به صورت قرضی در اشتوتگارت حضور دارد و عملکرد خوبی  در فصل اخیر بوندسلیگا داشته است و در پایان فصل به جمع باواریایی ها باز خواهد گشت.

۱۰۰۹