پدیده آرژانتینی یونتوس در تور تیم های انگلیسی

پدیده آرژانتینی یونتوس در تور تیم های انگلیسی

پایگاه خبری فوتبالی- به نقل از نشریات ایتالیایی ماتیاس سوله، بازیکن جوان یوونتوس در رادار نیوکاسل یونایتد است.

به گزارش فوتبالی ، این بازیکن جوان آرژانتینی که به صورت قرضی در فروزینونه حضور دارد، شروعی باورنکردنی در فصل جاری سری آ داشته است. به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، تیم های لیگ برتر انگلیس به این بازیکن آرژانتینی علاقه مند هستند، بنابراین کریستیانو جونتولی، مدیر یوونتوس، این هفته به انگلیس سفر کرد تا برای پنجره نقل و انتقالات ژانویه با تیم های علاقه مند این بازیکن مذاکره کند. بر اساس این گزارش، سوله مورد علاقه کریستال پالاس و نیوکاسل است و هردو آماده ارائه پیشنهاد حدود ۲۵ میلیون یورو به علاوه پاداش به تیم ایتالیایی هستند و بانوی پیر ممکن است این پیشنهاد را بپذیرد.

به گفته این منبع، بیانکونری ها اکنون به دلیل بازی نکردن در لیگ قهرمانان اروپا با مشکلات مالی مواجه شده و غول های ایتالیایی ممکن است مجبور شوند یکی از جوانان خود را بفروشند تا فیرپلی مالی خود را حفظ کنند، که نیاز به فروش بازیکنان دارد. به گفته این منبع، سوله ممکن است متقاعد شود که پیشنهاد یک باشگاه مالی انگلیسی را بپذیرد که حقوق فعلی او را بیش از دو برابر افزایش دهد.

این استعداد ۲۰ ساله شروعی عالی در فصل جاری داشته است و در این فصل در ۱۲ بازی با فروزینونه ۶ گل به ثمر رسانده و ۱ پاس گل داده است.

۱۰۰۹