انتقاد شدید از عملکرد بازیکن سابق لالیگا در لیگ عربستان

انتقاد شدید از عملکرد بازیکن سابق لالیگا در لیگ عربستان

پایگاه خبری فوتبالی - احمد حسام ملقب به "میدو" بازیکن اسبق فوتبال مصر به شدت از عملکرد یانیک کاراسکو بازیکن بلژیکی سابق اتلتیکو مادرید در باشگاه الشباب انتقاد کرد.

به گزارش فوتبالی، کاراسکو که در تابستان گذشتاه به الشباب ملحق شد، نتوانسته عملکرد جالبی داشته باشد. میدو گفت که اگر کاراسکو در اتلتیکو نیز این گونه بازی می کرد، سیمئونه حتی پنج دقیقه هم حاضر به  تحمل او نمی شد. 

کاراسکو 30 ساله روز شنبه در شکست الشباب مقابل التعاون با نتیجه دو بر یک در هفته پانزدهم لیگ عربستان حضور پیدا کرد که میدو در پایان بازی به شدت از او انتقاد کرد. وی اظهار داشت :" اگر کاراسکو با سبک کنونی خود در اتلتیکو مادرید بازی می کرد، سیمئونه حکم اخراجش از باشگاه را صادر می کرد. واکنش او بعد از لو دادن توپ به هیچ وجه این مفهوم را نمی دهد که بازیکنی از تیم است. باشگاه الشباب دوران سختی را  سپری می کند. آنها کاراسکو را خریدند تا ستاره تیمشان باشد و او باید با 120  درصد توانش در تیم ظاهر شود. اگر یک دوربین ویژه وجود داشت تا عملکرد کاراسکو را درون زمین آنالیز کند، می فهمیدید که وقتی توپ را از دست می دهد، به هیچ وجه به دنبال پس گرفتنش نیست. من به خوبی زمان بدن را می فهمم. بدن کاراسکو در حال حاضر خیلی پیرتر از سن اوست."

4125