محل زندگی جدید هری کین مشخص شد؛ ویلای سابق مدافع تیم ملی فرانسه

محل زندگی جدید هری کین مشخص شد؛ ویلای سابق مدافع تیم ملی فرانسه

پایگاه خبری فوتبالی - هری کین در تابستان گذشته از تاتنهام راهی بایرن مونیخ شد و به نظر می رسد که انتقال این مهاجم تا کنون خیلی خوب پیش رفتهاست.

به گزارش فوتبالی، کاپیتان تیم ملی انگلیس باشگاه دوران کودکی خود  و شمال لندن را ترک کرد تا به باشگاه بایرن مونیخ ملحق شود.  در حقیقت قرارداد کین با تاتنهام در تابستان 2024 به پایان می رسید و اگر باشگاه انگلیسی حاضر به فروش او نمی شد، در تابستان بعدی رایگان از دستش می داد. بدین ترتیب بایرن مونیخ برای خرید کین، بیش از 100 میلیون یورو هزینه کرد. هری در بایرن مونیخ در 18 بازی 22 گل زده و روند بسیار درخشانی داشته است. بایرن در حال حاضر دو امتیاز از لورکوزن در صدر جدول بوندسلیگا عقب است و صعودش به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را قطعی کرده است. 

هری در ماه های اخیر سعی کرده که با زندگی در شهر و کشوری جدید هماهنگ شود.  این بازیکن در ماه های اخیر در هتل زندگی می کرد اما بالاخره به نظر می رسد که محل سکونت دائمی خود را در باواریا پیدا کرده است. نشریه آلمانی بیلد گزارش داده است که هری کین قرار است که به ویلایی نقل مکان کند که پیش از این لوکاس هرناندز بازیکن سابق بایرن مونیخ در ان زندگی می کرد.  ملی پوش فرانسوی در سال 2019 از اتلتیکو راهی بایرن مونیخ شده بود که در تابستان قبلی به پی اس جی رفت. در حقیقت کین پس از جستجوهای بسیار در نهایت ویلای سابق لوکا سرا برای محل زندگی برگزیده است. 

4125