لیورپول با تمام قوا به دنبال خرید پدیده درخشان یوونتوس

لیورپول با تمام قوا به دنبال خرید پدیده درخشان یوونتوس

پایگاه خبری فوتبالی - کنان ییلدیز به جواهر جدید یوونتوس تبدیل شده است. 

به گزارش فوتبالی، بیانکونری ها در سال 2022 توانستند ییلدیز را با اتمام قراردادش با بایرن مونیخ به صورت رایگان به خدمت بگیرند که زمان نشان داد که تصمیمشان چقدر هوشمندانه بوده است.

در حقیقت کنان در یک سال و نیم اخیر، رشد مشهودی داشته است. این بازیکن با یوونتوس برای تمدید با 2027 به توافق رسیده و به لیست تیم بزرگسالان اضافه شده و جایگاهش در تیم ملی ترکیه هم تثبیت شده است. 

درخشش ییدلیز در تیم ملی ترکیه و گلزنی او مقابل آلمان باعث شد تا نامش بیش از پیش سر زبان ها بیافتد. این بازیکن فقط هجده سال سن دارد و آینده بزرگی پیش رویش دارد و لیورپول حالا برای خرید او دست به کار شده است. تیم کلوپ در نظر دارد که این بازیکن را به خدمت بگیرد. کنان قابلیت حضور در پست های مختلف خط حمله را دارد و صاحب مشخصه هایی است که لیورپول به دنبالش است.

یورگن اشمتکه، مدیر ورزشی لیورپول که تجربه پنج سال حضور در ولفسبورگ را دارد، به واسطه دوران حضورش در بوندسلیگا به خوبی کنان را می شناسد و در تلاش است تا این بازیکن را هر طور که شده به خدمت بگیرد. 

یووه البته به هیچ وجه حاضر نیست که این بازیکن ترکیه ای را از دست بدهد چرا که او را ستاره آینده تیمشان به شمار می  آورند. 

4125