وینگر مورد نظر بارسلونا قراردادش را با اتلتیک بیلبائو تمدید کرد

وینگر مورد نظر بارسلونا قراردادش را با اتلتیک بیلبائو تمدید کرد

پایگاه خبری فوتبالی - نیکو ویلیامز، وینگری که باشگاه بارسلونا او را برای تابستان 2024 زیر نظر قرار داده بود، قرارداد خود را با اتلتیک بیلبائو تمدید کرد و به این ترتیب این بازیکن به بارسلونا نخواهد آمد.

به گزارش فوتبالی ، نیکو ویلیامز قراردادش در پایان این فصل به پایان می رسید اما باشگاه اتلتیک بیلبائو به طور رسمی قرارداد این بازیکن را به مدت سه سال تمدید کرد و به این ترتیب نیکو ویلیامز تا سال 2027 در اتلتیک بیلبائو حضور خواهد داشت. این بازیکن در حال حاضر بیست و یک سال سن دارد و یک بازیکن آینده دار به حساب می آید. نیکو ویلیامز به تیم ملی اسپانیا هم دعوت می شود. بارسلونا می خواست با به خدمت گرفتن این بازیکن یک وینگر آینده دار را در ترکیب خود داشته باشد اما این اتفاق نیفتاد و بارسلونا باید برای تابستان 2024 به سراغ گزینه های دیگری برود.

بارسا با توجه به مشکلات مالی اش در حال حاضر سعی می کند به سراغ بازیکنی برود که قراردادش به پایان رسیده است و به این ترتیب به عنوان یک بازیکن آزاد در دسترس است.

یکی دیگر از گزینه های بارسلونا برای پست وینگر، ساوینیو بازیکن برزیلی ژیرونا است. البته منچسترسیتی ممکن است برنامه هایی برای این استعداد برزیلی داشته باشد.

1470