ورود فدراسیون فوتبال به درگیری در دیدار امیدهای گل‌گهر و فجرسپاسی

ورود فدراسیون فوتبال به درگیری در دیدار امیدهای گل‌گهر و فجرسپاسی

پایگاه خبری فوتبالی - کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دو رأی صدور موقت را صادر کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، حسب گزارشات مقام‌های رسمی مسابقه بین تیم‌های آریو اسلامشهر و شهرداری آستارا از سری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور که در تاریخ 1402/09/08 در شهر اسلامشهر برگزار شد، تخلفاتی از سوی فرهاد خالدی منتسب به تیم شهرداری آستارا و امیرحسین قربانی مسئول رسانه‌ای هیئت فوتبال تهران منعکس شد.

از آنجایی که تخلفات حادث شده با توجه به نوع آن عبارت از بدرفتاری در قبال یکدیگر و رفتار غیر ورزشی بوده در خور صدور قرار دستور موقت است. لذا به استناد ماده 100 مقررات انضباطی و تا صدور رأی مقتضی نامبردگان از حضور در تمامی ورزشگاه‌های فوتبال، فوتبال ساحلی و فوتسال محروم می‌شوند و لازم است دفاعیات کتبی خود را ظرف مهلت 48 ساعت به کمیته انضباطی فدراسیون ارسال کنند. رأی صادره ظرف مهلت دو روز پس از ابلاغ قابل تجدید نظرخواهی در کمیته استیناف فدراسیون است.

* حسب گزارش مقام رسمی در خصوص بازی بین تیم‌های گل گهر سیرجان و فجر شهیدسپاسی از سری مسابقات لیگ برتر امیدهای فوتبال کشور که در تاریخ 1402/09/09 برگزار شد و تخلفی از سوی تماشاگران تیم گل گهرسیرجان رخ داد. از آنجایی که تخلف حادث شده با توجه به نوع آن که عبارت از عدم رعایت ماده 71 مقررات انضباطی مبنی بر اظهارات علیه داور مسابقه در خور صدور قرار دستور موقت است لذا به استناد ماده 100 مقرات انضباطی و تا صدور رأی مقتضی تیم مربوطه از هرگونه ورود تماشاگر به داخل استادیوم در کلیه مسابقات خانگی محروم است. لازم است باشگاه گل گهرسیرجان دفاعیه کتبی خود را ظرف مهلت 48 ساعت به کمیته انضباطی فدراسون ارسال کند.

رأی صادره ظرف مهلت دو روز پس از ابلاغ قابل تجدیدنظرخواهی در کمیته استیناف فدراسیون است.