ستاره 19 ساله بارسلونا از بیمارستان مرخص شد

ستاره 19 ساله بارسلونا از بیمارستان مرخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - پس از این که عمل جراحی گاوی، بازیکن 19 ساله بارسلونا با موفقیت انجام شد، این بازیکن جوان از بیمارستان مرخص شده است تا ادامه روند بهبودی خود را در منزل ادامه دهد.

به گزارش فوتبالی ، گاوی در بازی تیم ملی اسپانیا مقابل گرجستان دچار یک مصدومیت شدید شد. این بازیکن 19 ساله از ناحیه رباط صلیبی مصدوم شد و رباط او پاره شد. او در روز های اخیر عمل جراحی رباط صلیبی را در بیمارستان بارسلونا انجام داده است و اکنون از بیمارستان مرخص شده است. این بازیکن ماه ها از میادین دور خواهد بود و اگر روند بهبودی او به درستی پیش برود، در تابستان آینده به میادین باز خواهد گشت. به این ترتیب آبی و اناری ها باید روی حضور او در فصل آینده حساب باز کنند و باید دید که شرایط برای گاوی به چه شکل پیش خواهد رفت.

گاوی یکی از بهترین هافبک های بارسلونا و اسپانیا بود و خیلی ها معتقد بودند که این بازیکن در آینده ای نه چندان دور می تواند بهترین هافبک دنیا شود اما گاوی با مصدومیتی سخت مواجه شد که می تواند دوران حرفه ای او را تحت تاثیر قرار دهد. گفته شده است که باشگاه بارسلونا از فدراسیون فوتبال اسپانیا به خاطر مصدومیت گاوی درخواست غرامت کرده است.

1471