رونالدو اصلا در حد و اندازه‌های مسی نیست

رونالدو اصلا در حد و اندازه‌های مسی نیست

پایگاه خبری فوتبالی - جیمی کرگر اسطوره انگلیسی لیورپول ادعا کرد که لیونل مسی کیلومترها از کریستیانو رونالدو جلوتر است و ستاره پرتغالی النصر اصلاً در سطح ستاره سابق بارسلونا نیست.

به گزارش فوتبالی، مسی و رونالدو نزدیک به دو دهه در فوتبال پادشاهی کردند و انواع و اقسام رکوردها و جوایز را به نام خودشان ثبت کردند. جیمی کرگر مدافع سابق لیورپول که الان به عنوان مفسر در شبکه های ورزشی فعالیت می کند، ادعا کرد که هیچ وقت رقابتی بین مسی و رونالدو نبوده.

به نقل از سایت گل، کرگر درباره بحث قدیمی مسی - رونالدو گفت: "هیچ وقت بحثی نبوده و رونالدو اصلاً در حد و اندازه های مسی نیست. رونالدو یکی از بهترین گلزنان تاریخ فوتبال است و مسی بهترین بازیکن تاریخ فوتبال. اصلاً به یک دیگر نزدیک نیستند. رونالدو گل های زیادی به ثمر می رساند و مسی نیز گل های زیادی می زند و یک بازیکن استثنایی محسوب می شود."

به نظر بسیاری از کارشناسان، قهرمانی تاریخی مسی در جام جهانی 2022 باعث شد تا این بحث برای همیشه تمام شود. مسی در ماه جولای از پاریسن ژرمن جدا شد و به اینتر میامی پیوست و باعث شد تا مردم بیشتر لیگ MLS را پیگیری کنند. مسی همچنین اینتر میامی را به اولین جام رسمی خود رساند.

4416