جوان ترین بازیکن سری آ برای حضور خانواده اش در سن سیرو بلیت خرید!

جوان ترین بازیکن سری آ برای حضور خانواده اش در سن سیرو بلیت خرید!

پایگاه خبری فوتبالی- جوان ترین بازیکن تاریخ سری آ برای حضور خانواده خود در ورزشگاه بلیت خریداری کرد.

به گزارش فوتبالی ، تیم فوتبال میلان در حالی دیدار هفته سیزدهم سری آ خود مقابل فیورنتینا را با تک گل تئو هرناندز به سود خود به پایان برد که در نیمه دوم این بازی فرانچسکو کاماردا، بازیکن جوان و محصول آکادمی باشگاه میلان وارد زمین شد تا با ۱۵ سال و ۸ ماه و ۱۵ روز به جوان‌ترین بازیکن تاریخ سری آ تبدیل شود. نکته جالب در مورد این بازیکن این بود کاماردا طبق آمار منتشر شده سال گذشته ۴۸۳ گل در ۸۷ بازی در تیم های پایه میلان ثبت کرد و همین آمار باعث شد تا مربیان تیم میلان به این نوجوان برای حضور در زمین اعتماد کنند.

اما نکته جالب در مورد این بازیکن حضور اعضای خانواده او در ورزشگاه هنگام اولین حضور او در زمین مسابقه با پیراهن روسونری بود. نشریه اسکای در شماره امروز خود مطلبی را منتشر کرده و طبق این خبر فرانچسکو کاماردا برای حضور در‌ تیم اصلی و اولین بازی خود برای تیم اصلی میلان برای حضور خانواده خود در ورزشگاه بلیت خریداری کرده و از باشگاه میلان درخواست بلیت نکرده است و دلیل این موضوع هم این بود که کاماردا از درخواست از باشگاه میلان برای بلیت خجالت زده بوده و به همین دلیل خود او برای تهیه بلیت دست به کار شده است.

در تصاویر منتشر شده عکس العمل احساسی خونواده کاماردا ستاره ۱۵ ساله میلان بعد از ورود او به زمین جالب بود و سوژه بسیاری از رسانه ها شده بود.

۱۰۰۹