گلزنی همزمان فرزندان دو بازیکن سابق تیم ملی آرژانتین در لیگ قهرمانان اروپا

گلزنی همزمان فرزندان دو بازیکن سابق تیم ملی آرژانتین در لیگ قهرمانان اروپا

پایگاه خبری فوتبالی- فرزندان دو بازیکن سابق تیم ملی آرژانتین در یک شب در لیگ قهرمانان اروپا گلزنی کردند.

به گزارش فوتبالی، در شبی که رئال مادرید با نتیجه ۴-۲ ناپولی را در لیگ قهرمانان اروپا شکست داد و شاگردان کارلو آنچلوتی با کسب سه امتیاز و حفظ رکورد ۱۰۰ درصد پیروزی خود در اروپا جشن گرفتند دو فرزند بازیکنان سابق تیم ملی آرژانتین تاریخ سازی کردند.

جیووانی سیمئونه، پسر دیگو ستاره سابق آرژانتین، علیرغم تلاش های آندری لونین، دروازه بان تیم اوکراین و رئال مادرید از فاصله نزدیک دروازه رئال مادرید را باز کرد. دیگو سیمئونه پدر جیووانی که هدایت اتلتیکو مادرید را بر عهده دارد، ۱۰۸ بازی ملی برای آرژانتین انجام داده و متهم اتفاق عجیب در مقابل دیوید بکهام در جام جهانی ۱۹۹۸ بود که باعث شد ستاره انگلیس کارت قرمز بگیرد. رئال قبل از اینکه جود بلینگهام با ضربه سر تیمش را به ثمر رساند، توسط رودریگو به تساوی رسید تا تعداد گل های او در ۱۵ بازی برای لوس بلانکوس به ۱۴ برسد. ناپولی سپس گل تساوی را به ثمر رساند.

یکی دیگر از آرژانتینی های گلزن این دیدار نیکو پاز بازیکن جوان جویای نام رئال مادرید بود که توپ را در میانه زمین ناپولی حرکت داد و با یک شوت جذاب دروازه‌بان ناپولی الکس مرت را مغلوب کرد. این اولین گل او برای رئال مادرید در چهارمین حضورش برای تیم اسپانیایی بود. پدر این بازیکن پابلو پاز بود که در دهه ۱۹۹۰ در کنار دیگو سیمئونه برای تیم ملی آرژانتین بازی می کرد و با افتخار گل پسرش را در ورزشگاه تماشا کرد.

رئال در صدر گروه خود در لیگ قهرمانان اروپا قرار دارد و یکی از مدعیان قهرمانی در این رقابت ها است.

۱۰۰۹