انتقاد لاپورتا از تصمیمات داوری علیه بارسلونا

انتقاد لاپورتا از تصمیمات داوری علیه بارسلونا

خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا، تصمیمات داوری را که در هفته های اخیر علیه تیمش گرفته شده به شدت مورد انتقاد قرار داد.

به گزارش فوتبالی ، بارسلونا در هفته‌های اخیر از تعدادی پنالتی محروم شده است که آخرین مورد که در بازی روز یکشنبه مقابل رایو وایکانو بود و درخواست بررسی VAR برای خطای آشکار روی رافینیا پذیرفته نشد. پس از آن بازی، ژاوی و لاپورتا از تصمیمات داوری، صریحا انتقاد کردند. لاپورتا در یک کنفرانس خبری در بارسلونا ادعا کرد که در مورد بارسلونا در هفته های اخیر تصمیمات اشتباهی گرفته است و گفت: "در طول این هفته فقط صحبت هایی در محافل خبری مطرح بوده و زمانی که باید در مورد بازی رایووالکانو پنالتی بر روی رافینیا اعلام می شد این اتفاق رخ نداد. همین اتفاق البته قبلا در مورد لواندوفسکی هم رخ داده است."

لاپورتا همچنین از تصمیماتی که علیه بارسلونا گرفته شده و مزایایی که به رقبای آنها داده شده اضافه کرد: "اگر این اتفاق برای رئال مادرید می افتاد مطمئن هستم که در تمام هفته در مورد آن صحبت می شد. ما قربانی اصلی بودیم و این یک واقعیت است. برای بردن ما باید خیلی بهتر از رقبا باشیم و این گونه تصمیمات کا را برای ما سخت می کند."

بارسلونا پس از ۱۴ بازی، ۴ امتیاز کمتر از رئال مادرید و خیرونا در جدول رده بندی لالیگا دارد و در یک روند نتیجه گیری ضعیف به سر می برد. آنها از اوایل اکتبر سه بار امتیاز را از دست داده اند و یک یا دو نتیجه ضعیف دیگر قبل از سال جدید میلادی می تواند باعث شود که بارسلونا زودتر از تصور رقابت برای عنوان قهرمانی خارج شود.

لاپورتا البته از ژاوی حمایت کرد و گفت: "ما در رنج ناعدالتی به سر می بریم. اما این رقابت  می‌تواند سرگرم کننده هم باشد. من برای ژاوی خوشحال هستم، او سزاوار قهرمانی فصل گذشته بود. او در حال حاضر هم باید شرایط بسیار سختی را با بازیکنان مصدوم پشت سر بگذارد و امیدوارم از این شرایط سربلند بیرون بیاید."

۱۰۰۹