بمباران توپچی ها در امارات در شب سکوت بایرن و کامبک اینتر

بمباران توپچی ها در امارات در شب سکوت بایرن و کامبک اینتر

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته پنجم رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، تیم های بایرن مونیخ آلمان و کپنهاگن دانمارک به مصاف هم رفتند. در نیمه اول شاهد اتفاق خاصی نبودیم و گلی هم از خط دروازه هیچ تیمی عبور نکرد. در نیمه دوم هم خبری از گلزنی بازیکنان دو تیم نبود. باواریایی ها با این نتیجه با کسب 13 امتیاز صدرنشین بی چون چرای گروه A رقابت های لیگ قهرمانان اروپا هستند و صعود خود را به مرحله بعد مسجل کردند و کپنهاگن هم در رده دوم جدول این گروه جای گرفته و همچنان در کنار 3 تیم دیگر این گروه شانس صعود دارد.

در دیگر بازی هفته پنجم این رقابت ها، تیم های آرسنال انگلیس و لانس فرانسه باهم دیدار کردند. فرانسوی ها که در دیدار رفت توانستند با نتیجه 2 بر 1 مقابل آرسنال به پیروزی برسند، در دیدار برگشت و در ورزشگاه امارات کاملا سوپرایز شدند. توپچی های لندن نیمه اول را طوفانی شروع کردند و توانستند 5 بار دروازه لانسی ها را بمباران کنند. کی هاورتز در دقیقه 13، گابریل ژسوس در دقیقه 21، ساکا در دقیقه 23، مارتینلی در دقیقه 27 و مارتین اودگارد در دقیقه 45 گلزنان یاران آرتتا در این نیمه بودند. در نیمه دوم جورجینیو که از دقیقه 75 جایگزین دکلان رایس در ترکیب توپچی ها شد توانست گل ششم آرسنالی ها را از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند و اسم خود را در لیست گلزنان این بازی جذاب برای آرسنالی ها ثبت کند. آرسنال با این برد 12 امتیازی شد و با صدرنشینی در گروه B به عنوان تیم اول به مرحله بعدی رقابت ها صعود کرد.

بازی دیگری که در این هفته لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد مصاف میان تیم های بنفیکای پرتغال و اینترمیلان ایتالیا بود. ورزشگاه دا لوز در نیمه اول شاهد هنرنمایی ژوائو ماریو و هت تریک او در دقایق 5، 13 و 34 بازی مقابل اینتری ها بود. نیمه دوم اما ورق برای اینتر برگشت و نراتزوری ها با گلزنی آرناتوویچ در دقیقه 51، فراتزی در دقیقه 58 و الکسیس سانچز در دقیقه 72 از روی نقطه پنالتی یک کامبک فوق العاده زدند و بازی 3 بر 0 باخته را به یک تساوی با ارزش تبدیل کردند. این بازی یک اخراجی هم در دقیقه 86 داشت که کسی نبود جز آنتونیو تاوارس سیلوا، مدافع 18 ساله و جون بنفیکایی ها. اینتری ها با وجود این تساوی همچنان به عنوان یکی از دو تیم صدرنشین به همراه رئال سوسیداد شگفتی ساز به مرحله بعد صعود می کنند، اما بنفیکایی ها از راهیابی به دور بعد رقابت ها جا ماندند.

1369