مدیر ورزشی جدید شیاطین سرخ از کریستال پالاس می آید

مدیر ورزشی جدید شیاطین سرخ از کریستال پالاس می آید

پایگاه خبری فوتبالی- دوگی فریدمن با نادیده گرفتن توصیه های سرالکس فرگوسن، ممکن است به عنوان مدیر ورزشی جدید به باشگاه منچستریونایتد بپیوندد.

به گزارش فوتبالی ، گفته می شود که فریدمن زمانی که سر جیم رتکلیف قراردادی را برای تکمیل تصاحب ۲۵ درصد از سهام باشگاه  منچستریونایتد به پایان برساند، به عنوان مدیر ورزشی جدید باشگاه منصوب می شود. شاید تعجب آور باشد اما تصمیم فریدمن برای نادیده گرفتن توصیه های قبلی سر الکس ممکن است به او کمک کند تا به اولدترافورد منتقل شود. به گزارش میل آنلاین، اسطوره منچستریونایتد قبلا به این مدیر ورزشی ۴۸ ساله توصیه کرده بود که به عنوان سرمربی کار کند، اما او تصمیم گرفت به جای آن مدیر ورزشی کریستال پالاس شود. فریدمن با عقاب‌ ها مورد توجه قرار گرفت و ستاره‌هایی مانند مارک گوئهی، مایکل اولیسه ، سم جانستون و ابرچی اِیز را به به دنیای فوتبال معرفی کرد و حالا مورد توجه منچستریونایتد قرار گرفته است.

انتظار می رود رتکلیف زمانی مه سهام اقلیت خود را در در اختیار بگیرد، اوضاع را در منچستریونایتد متفاوت از قبل کند. منچستریونایتد قبلاً تایید کرده که ریچارد آرنولد، مدیرورژشی این باشگاه، قبل از پایان سال جاری میلادی تیم را ترک خواهد کرد، در حالی که انتظار می‌رود جان مورتاگ، مدیر فوتبال باشگاه نیز جدا شود. تصور می‌شود که رتکلیف قبلاً با سر الکس صحبت کرده و از او در مورد فریدمن دوست قدیمی وی صحبت پرس و جو کرده است. در همین حال، سرمربی سابق منچستریونایتد نظر خود را درباره حضور قریب الوقوع رتکلیف اعلام کرده و گفته است که به آینده تیم خوشبین است. کریستال پالاس احتمال جدایی فریدمن را کم اهمیت جلوه داده است. رئیس این باشگاه لندنی گفته است که هنوز هیچ مذاکره ای با منچستریونایتد انجام نشده است، در حالی که روی هاجسون، سرمربی کریستال پالاس امیدوار است فریدمن در سلهرست پارک بلقی بماند.

۱۰۰۹