تئو زیدان در لیست بازیکنان آنچلوتی برای دیدار با ناپولی

تئو زیدان در لیست بازیکنان آنچلوتی برای دیدار با ناپولی

پایگاه خبری فوتبالی - پسر زین الدین زیدان، تئو زیدان برای دیدار روز چهارشنبه رئال مادرید مقابل ناپولی در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شانس ویژه ای برای حضور در لیست شاگردان کارلو آنچلوتی به دست آورد.

به گزارش فوتبالی، پسر زین الدین زیدان بزرگ که یکی از کهکشانی های رئال مادرید چه به عنوان بازیکن و چه در سمت مربیگری بوده با توجه به مصدومیت بازیکنان رئال، در لیست 21 مرد منتخب آنچلوتی برای دیدار مقابل ناپولی ایتالیا در لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفته و شانس حضور در این رویداد مهم را به دست آورده است. کارلو آنچلوتی بعد از مصدومیت مهره های کلیدی خود دست به دامان بازیکنان آکادمی شده که البته در دیدارهای اخیر نیز از آنها استفاده کرده است. به جز تئو زیدان، بازیکنان دیگری هم از آکادمی رئال برای بازی چهارشنبه شب در لیست کارلتو قرار گرفته اند که عبارتند از: ماریو مارتین، نیکو پاز، فران گونزالس و لوکاس کانیزارس - پسر دروازه بان اسطوره ای کهکشانی ها یعنی سانتیاگو کانیزارس.

سرمربی رئال مادرید در کنفرانس خبری قبل از دیدار چهارشنبه مقابل ناپولی در جمع رسانه ها عنوان کرد: من به جوان ها ایمان دارم. صحبت های زیادی درباره استفاده نکردن از استعدادهای جوان آکادمی شنیده می شد اما من سعی کردم به آنها بازی بدهم و در همان زمان کمی که در میدان بودند، از خود انگیزه زیادی نشان دادند. درست است که مصدومان زیادی داریم اما با وجود استعدادهایی که داریم به هیچ عنوان نگران نیستم.

تئو زیدان 21 ساله امیدوار است که بتواند در بازی مقابل ناپولی شانس حضور در میدان را پیدا کرده و با الهام از بازی پدر عملکرد خوبی را از خود نشان دهد تا شاید برای حضور در بازی های دیگر رئال در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا نظر کارلو آنچلوتی را به خود جلب کند.

1369