عکس / حمایت رافائل لیائو از هم تیمی هایش در فضای مجازی

عکس / حمایت رافائل لیائو از هم تیمی هایش در فضای مجازی

پایگاه خبری فوتبالی - رافائل لیائو مهاجم سرشناس میلانی ها با توجه به مصدومیت در هفته های گذشته در بازی حساس میلان مقابل بورسیا دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا غایب خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، رافائل لیائو، مهاجم پرتغالی روسونری ها که در بازی مقابل لچه از ناحیه همسترینگ مصدوم شد، قرار بود که در بازی حساس این تیم در لیگ قهرمانان اروپا مقابل دورتموند به میدان بیاید اما پیولی با توجه به عدم آمادگی کامل این بازیکن، ریسک نکرد و لیائو در این بازی از جایگاه تماشاگران بازی هم تیمی هایش را تماشا می کند. لیائو که یکی از مهره های کلیدی میلانی ها به حساب می آید بعد از اعلام خبر غیبت او در آوردگاه سن سیرو، در شبکه های اجتماعی حمایت خودش از تیم را با یک پیام حمایتی نشان داد.

کانال های اطلاع رسانی وابسته به باشگاه میلان ایتالیا از هواداران خود خواستند تا امشب با لباس هایی مشکی به استادیوم بیایند و زمانی که سخنگوی ورزشگاه اسامی بازیکنان روسونری را می خواند با بنرهایی که از قبل آماده کرده اند همزمان و یکصدا میلانی ها را تشویق کرده و از آنها حمایت کنند. رافائل لیائو هم به این خبر واکنش جالبی نشان داد و در یکی از شبکه های اجتماعی پیامی را منتشر کرد و در ابتدای پیام هم با گذاشتن قلب های قرمز و مشکی عشق و علاقه خود به تیم محبوبش را نشان داد.

میلانی ها که در حال حاضر در در لیگ قهرمان اروپا در رده سوم گروه خود قرار دارند، به 3 امتیاز این بازی برای افزایش شانس صعود از این گروه نیاز دارند، اما نتیجه بازی دیگر این گروه نیز در مشخص شدن تیم های صعود کننده و بهتر شدن شرایط آنها در گروه تعیین کننده خواهد بود.

1369