یک مدافع آماده چشم انتظار اعتماد پاکو خمز

یک مدافع آماده چشم انتظار اعتماد پاکو خمز

پایگاه خبری فوتبالی - سید محمد حسینی در هفته بازگشت ملی‌پوشان از تیم ملی باز هم روی نیمکت نشست.

به گزارش فوتبالی، تنها یک بازیکن ملی‌پوش در هفته یازدهم لیگ برتر در ترکیب ابتدایی تیم باشگاهی خود قرار گرفت و وی شجاع خلیل‌زاده بود. بازیکنی که پس از بازی، خود هم به آن اشاره کرد و مدعی شد به سختی بازی کرده و این کار را به خاطر هواداران تراکتور و تیمش انجام داده است.

این در حالی است که این موضوع در نشست خبری قبل از بازی با فولاد از پاکو خمز سوال هم شده بود و سرمربی اسپانیایی مدعی بود به مدافع ملی‌پوش خود استراحت داده و‌ وی در بخشی از تمرینات حاضر بوده تا آماده بازی با فولاد شود.

با این وجود پاکو خمز بین نفرات خود یک مدافع آماده در اختیار دارد که فصل گذشته یکی از مهره‌های ثابت خود این سرمربی بود ولی این فصل پشت زوج دفاعی خلیل‌زاده و آقاسی مانده و این موضوعی است که بارها توسط هواداران تراکتور چرایی آن پرسیده می‌شود.

حسینی این فصل دو مسابقه برای تیمش بازی کرده، یک بازی به عنوان هافبک دفاعی مقابل مس رفسنجان و یک بازی هم مقابل نساجی وقتی تراکتور تصمیم گرفته بود سه دفاعه بازی کند و نکته جالب راجع به حسینی اینکه بازی کردن وی اکثراً همراه با کلین‌شیت برای تیمش بوده است؛ همانند همین بازی با فولاد که وی دقایقی کوتاه جانشین شجاع خلیل‌زاده در ترکیب شد و باز هم پیوندی با کلین‌شیت تیمش پس از دو مسابقه داشت!

1997